Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#63168Nevrácení peněz a neustálé výmluvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2022, před 2 lety

Jana Havlíčková

Znění stížnosti

Storno objednávky proběhlo 25.11.2022, do dnešního dne nemám vrácené peníze. Po několika zbytečných telefonátech a hromadě mailové korespondence je výsledek tento: naprostá neochota situaci vyřešit a neustálé výmluvy ohledně vrácení peněz.


Produkt

číslo objednávky 200112078 ze dne 9.11.2022, storno objednávky 25.11.2022, 17.12.2022 stále nejsou peníze vráceny


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2022 14:30, před 2 lety

V uvedeném případě je "stornem" odstoupení od smlouvy. To lze ze zákona při uzavření distanční smlouvy učinit ve 14-denní lhůtě od převzetí zboží, nicméně z logiky věci a s eurokonformním výkladem lze dospět k závěru, že je odstoupení od smlouvy možné i před doručením zboží.

Po odstoupení od smlouvy si strany vrátí, co si plnily. S ohledem na to, že spotřebitel své zboží nedostal, nemůže nic vrátit, nicméně prodávající má povinnost vrátit peněžní prostředky přijaté od kupujícího. Ze zákona má na toto vrácení 14-denní lhůtu od odstoupení od smlouvy spotřebitelem. Pokud tato lhůta marně uplyne, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel tak má nárok požadovat i zákonné úroky z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2022 14:42, před 2 lety

Dobrý den, velice nás mrzí tato nepříjemnost, jak jsme informovali paní Havlíčkovou v emailu, z naší strany již byla částka refundována zpět na její kartu. Nyní se musí vyčkat než karetní společnost a její banka provede vrácení. Omlouváme se tak za nepříjemnosti, WebGolf.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2022 15:53, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Stížnost prozatím přeřadíme zpět na spotřebitelku s žádostí, aby po obdržení vratky stížnost uzavřela, popř. aby vrácení platby alespoň potvrdila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.12.2022 08:08, před 2 lety


Jana Havlíčková

Společnost neustále používá slovo "refundace", ale zřejmě nezná jeho význam, protože kdyby ano, byla by částka ihned po stornu objednávky navrácena zpět a banka by ji neprodleně připsala na účet (nejpozději tedy do 14ti dní), což se ale nestalo. Vyplývá z toho jediné a to, že finance zpět neposlali. Takže ne, tato odpověď pro mě není relevantní. Takže jaké jsou moje možnosti? Celou věc řešit přes ČOI?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2022 16:55, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Jestliže společnost nesplnila svoji povinnost, může se spotřebitelka obrátit na Českou obchodní inspekci (viz výše). Doporučujeme však vyčkat, jelikož by platba měla být připsána v rámci dnů (jestliže ji společnost skutečně odeslala)

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o vývoji v případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2022 11:04, před 2 lety


Jana Havlíčková

Hodnocení:

Komentář: Refundace částky ze strany společnosti proběhla teprve 20.12., ještě ten den byla platba připsána bankou zpět na účet. Co k tomu víc dodat ? WebGolf nikdy více. Děkuji za spolupráci.