Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Storno objednávky proběhlo 25.11.2022, do dnešního dne nemám vrácené peníze. Po několika zbytečných telefonátech a hromadě mailové korespondence je výsledek tento: naprostá neochota situaci vyřešit a neustálé výmluvy ohledně vrácení peněz.
číslo objednávky 200112078 ze dne 9.11.2022, storno objednávky 25.11.2022, 17.12.2022 stále nejsou peníze vráceny
Okamžité vrácení peněz zpět na účet.
|
Tweet |
V uvedeném případě je "stornem" odstoupení od smlouvy. To lze ze zákona při uzavření distanční smlouvy učinit ve 14-denní lhůtě od převzetí zboží, nicméně z logiky věci a s eurokonformním výkladem lze dospět k závěru, že je odstoupení od smlouvy možné i před doručením zboží.
Po odstoupení od smlouvy si strany vrátí, co si plnily. S ohledem na to, že spotřebitel své zboží nedostal, nemůže nic vrátit, nicméně prodávající má povinnost vrátit peněžní prostředky přijaté od kupujícího. Ze zákona má na toto vrácení 14-denní lhůtu od odstoupení od smlouvy spotřebitelem. Pokud tato lhůta marně uplyne, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel tak má nárok požadovat i zákonné úroky z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, velice nás mrzí tato nepříjemnost, jak jsme informovali paní Havlíčkovou v emailu, z naší strany již byla částka refundována zpět na její kartu. Nyní se musí vyčkat než karetní společnost a její banka provede vrácení. Omlouváme se tak za nepříjemnosti, WebGolf.cz.
Děkujeme za odpověď.
Stížnost prozatím přeřadíme zpět na spotřebitelku s žádostí, aby po obdržení vratky stížnost uzavřela, popř. aby vrácení platby alespoň potvrdila.
Společnost neustále používá slovo "refundace", ale zřejmě nezná jeho význam, protože kdyby ano, byla by částka ihned po stornu objednávky navrácena zpět a banka by ji neprodleně připsala na účet (nejpozději tedy do 14ti dní), což se ale nestalo. Vyplývá z toho jediné a to, že finance zpět neposlali. Takže ne, tato odpověď pro mě není relevantní. Takže jaké jsou moje možnosti? Celou věc řešit přes ČOI?
Děkujeme za odpověď.
Jestliže společnost nesplnila svoji povinnost, může se spotřebitelka obrátit na Českou obchodní inspekci (viz výše). Doporučujeme však vyčkat, jelikož by platba měla být připsána v rámci dnů (jestliže ji společnost skutečně odeslala)
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o vývoji v případu.
Hodnocení:
Komentář: Refundace částky ze strany společnosti proběhla teprve 20.12., ještě ten den byla platba připsána bankou zpět na účet. Co k tomu víc dodat ? WebGolf nikdy více. Děkuji za spolupráci.