Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
good day, dear! today my mother is traveling by train RJ 1022 from Przemyśl to Prague, it is 8
hours late and my mother still hasn't arrived in Prague! Please let me know who will compensate for the time and money spent on this trip, why this train is so late and how to solve the problem of your bad service?
I will leave feedback on all possible platforms. about you as a bad carrier because it's not good at all
8 hours late
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli - jsme tedy zprostředkovatelé komunikace, nikoli přepravce. Naše služba funguje zpravidla v českém jazyce, z toho důvodu bude i toto vyjádření v češtině.
Dle webových stránek společnosti za zpoždění 120 a více minut náleží spotřebiteli kompenzace ve výši 50 % jízdného.
Kompenzace je vyplacena spotřebiteli automaticky ve formě kreditů v aplikaci společnosti RegioJet. Částku si však spotřebitel může vybrat v hotovosti na prodejním místě. Lhůta pro převzetí kompenzace je 6 měsíců od jejího přiznání. Po uplynutí tohoto období nárok na vyplacení kompenzace zanikne. Na bankovní účet společnost bohužel kompenzace nevyplácí.
Spotřebitel může vzniklou situaci řešit i přes telefonní linku společnosti +420 222 222 221.
Více informací ohledně garance včasného příjezdu u společnosti RegioJet a.s. nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.