Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#63173Změna trasy 30h před odjezdem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2022, před 2 lety

vojtech zachoval

Znění stížnosti

brno-krakov

nejenže mi zrusili spoj (mel jsem ti naplanovany na letiste skrz let), ktery nadale ten spoj prodavali, ale kompenzovali mi ho jinym spojem, ovsem v mnohemn horsi cas a bez zavazadla, ktere jsem si priplatil (lyze)

pak mel navazujici spoj nahlasene 40min zpozdeni, ale ve finale to bylo jen 10 a vpohode si odjel, zakaznicky servis nic nerefundoval.

Sileny dopravce, zakaznicky servis hruza


Produkt

zruseni spoje a zpozdeni


Požadované řešení

refundace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2022 14:02, před 2 lety

Zruší-li dopravce cestu, musí náhradní spoj být adekvátní náhradou za zrušený spoj, tj. musí splňovat kritéria objednávky původního spoje. Pokud je zjevné, že na náhradním spoji nemůže mít spotřebitel zájem, má spotřebitel nárok na vrácení vynaložených nákladů a dopravce by tento spoj měl kompenzovat stejně jako kdyby zrušil původní spoj bez náhrady. V souvislosti s praxí společnosti FlixBus CZ s.r.o. dodáváme, že náklady vynaložené spotřebitelem k zakoupení jízdného mu mají být vráceny ve formě peněžních prostředků, nikoliv ve formě voucheru, poukazu, kreditu apod., pokud s touto formou kompenzace nevysloví spotřebitel výslovný souhlas.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Spotřebitel by mohl v rámci reklamace odstoupit od smlouvy z důvodu neadekvátní náhrady (bez zavazadla).

Ohlášená doba zpoždění se může měnit, o čemž jsou dle našeho názoru spotřebitelé řádně informování. Z tohoto důvodu si nejsme jistí oprávněností reklamace ohledně nevyužití služeb.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 16:01, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.