Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dosud mi nebyl doručen platební doklad platba SIPO - HOTOVOST za měsíc prosinec 2022.Manžel se dotazoval doručovatele,zda byly složenky doručované. Pracovník pošty odpověděl,že ano. Do dnešního dne mně i několika sousedům v domně nic nepřišlo.Proto nevým ,jak mám platbu uskutečnit,když neznám variabilní szmbol. Proto se na Vás obracím,zda byste mi v tomto mohli poradit či pomoci.
Děkuji. Beňová Věra
Platba SIPO
Žádost o vyřešení
|
Tweet |
V tomto případě záleží, zda došlo k pochybení na straně České pošty či příjemce platby. Jelikož však zaměstnanec pošty tvrdí, že SIPO bylo doručeno, k pochybení tak na straně příjemce platby nejspíše nedošlo. Pošta v tomto případě musí prokázat, že bylo řádně doručeno.
Dle obchodních podmínek pro platby SIPO (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282551/OP-SIPO-platci.pdf/92f68ed2-ee35-f20a-d5a4-90e42843f4a9) v bodu 4. se Česká pošta, s.p. zavazuje vyhotovit a dodat plátci platební doklad SIPO v inkasním měsíci. Pokud k doručení platebního dokladu SIPO nedošlo, může plátce uplatnit reklamaci na provozovně, písemně na adrese Česká pošta, s.p., oddělení SIPO, Wolkerova 480, 749 20 Vítkov, příp. e-mailem na adrese siporeklamace.vakvi@cpost.cz.
Společnost je na podnět plátce povinna neprodleně reklamaci prověřit a v nejkratším možném čase plátce informovat o výsledku a případném řešení, a to v termínu do 15 pracovních dnů.
Česká pošta by také dle dostupných informací na internetu měla v případě ztraceného nezaplaceného platebního dokladu SIPO bezplatně vystavit plátci náhradní doklad na kterékoli pobočce. K vystavení náhradního dokladu je třeba spojovací číslo plátce a průkaz totožnosti.
Více informací ohledně plateb SIPO nalezne spotřebitel zde: https://sipo.cz/pro-zakazniky/.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.