Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, dnes jsem nakupovala v Kauflandu na Želatovské v Přerově, kasa hned vedle samoobslužných pokladen.asi ve 12:30
Paní prodavačce nešla načíst moje kartička přes prasklý display, mamka chtěla načíst svou, ale paní prodavačce se nechtěli čekat a tak se na kartičku zeptala pana za námi a bez mého svolení načetla jeho kartu, nechápu, že si prostě nenapsala číslo karty, jako to jde udělat na samoobslužné pokladně... Prostě načte cizí kartu, ne jen že připíše body za nákup pánovi, ale co, kdybych tam měla zapnutý nějaký kupón? Nelíbí, se mi tento přístup...
Toto by se nemělo nikde opakovat.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel byl jednáním prodavačky zkrácen (nenačtením kupónu či získání slevy z nákupu), mohl by spotřebitel požadovat po společnosti slevu z příštího nákupu, která by jinak vznikla uplatněním karty či částku, o kterou spotřebitel byl zkrácen nevyužitím slevového kupónu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.