Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63183Neoprávněně učtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2022, před 2 lety

v kolařík

Znění stížnosti

dne16.12.2022 jsem cestoval k lékaři vlakem z Domažlic do Plzně,hl.nádraží.Lístek jsem zakoupil u pruvodčího ve vlaku za 29Kč.
Jsem ZTP občan.
V mediích jsem slyšel,že se bude zdražovat,tak jsem zaplatil,ačkoliv se mi toto zdražení o víc jak 100% zdálo nepřiměřené.V ten den,tím samým vlakem jsem cestoval zpět z Plzně,hl. nádraží do Domažlic.Opět jsem zakoupil lístek u pruvodčího a to za 13 Kč.Za tuto cenu jsem vždy cestoval tuto trasu.Po vystoupení z vlaku jsem požadoval u paní v pokladně na nádraží v Domažlicích vysvětlení,ačkoliv se paní snažila,výsledek byl :cesta stojí 13Kč,ale učtováno bylo správně.Nerozumím,proto se na Vás obracím s dotazem,ev.náhradou jaká je správná cena..Jsem ZTP občan,odkázaný na cesty vlakem a rád bych vědel pravdu.
č.dokladu za 29Kč ***
č.dokladu za 13Kč ***

děkuji Vám za Vaši laskavou odpověď.


V.Kolarik


Požadované řešení

odpověď a náhrada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2022 16:46, před 2 lety

Dle nového ceníku společnosti České dráhy, a.s. by jízdenka s průkazem ZTP z Domažlic do Plzně měla stát 13 Kč. Pokud byla spotřebiteli účtována vyšší částka, měl ji ihned namítat. Nicméně, společnost by mohla reklamaci uznat zpětně.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.