Společnost


zatechservis s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63188Nevrácení platby za dopravu při vrácení zboží do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2022, před 2 lety

Pavel Musil

Znění stížnosti

Dobrý den,

na webu HSparts.cz jsem si 17.11.2022 objednal a předem zaplatil 355 Kč za 8 ložisek do kol sekačky. Ložiska bohužel kvůli nejasnosti uvedených rozměrů na webu byla příliš velká a proto jsem využil možnosti zpětné zásilky (dle potvrzení e-shopu zdarma) a ložiska vrátil. E-shop ale 12.12.2022 zpět nevrátil celou zaplacenou částku, ale jen platbu bez dopravy. Upozornil jsem je na to, že to vůči nim nemusí být fér, ale že mi mají vrátit celých 355 Kč, ale trvali na svém a potom mi už ani neodpověděli. Přestože jde o malou částku, myslím že jsem v právu a mají mi doplatit i těch zbývajících 59 Kč za dopravu.


Požadované řešení

Vrácení i částky za dopravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2022 16:48, před 2 lety

Při odstoupení od smlouvy bez udání důvodů by spotřebitel měl zaplatit náklady spojené s dodáním zboží zpět k prodejci. Z webových stránek e-shopu (https://www.zatechservis.cz/text/vraceni-zbozi) nevyplývá, že by byly tyto náklady hrazeny prodávajícím. Strany si tak mohly ujednat hrazení nákladů odlišně.

Z výše uvedeného vyplývá, že pokud nebylo mezi stranami ujednáno, že vrácení zboží hradí prodávající, nebude mít spotřebitel nárok na vrácení těchto nákladů spojených s doručením zboží k prodejci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 15:18, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.