Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63196Vrácení peněz za stornovanou objednávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2022, před 2 lety

Martin Lebeda

Znění stížnosti

Dne 2.12. 2022 jsem si u této společnosti objednal rádio značky TechnisatDigit Radio 21 v celkové hodnotě 1560 Kčv včetně dopravy .(objednávka číslo: ***).Jelikož bylo nabízeno jako zboží,které mají údajně skladem a bylo levné,tak si pro tento nákup vybral tuto společnost.Dnes již vidím,že to byla velká chyba a měl jsem raději zvolit například internet. obchod ALZA, kde stejný výrobek prodávají např. o 100 Kč dražší.Jelikož po týdnu 9.12. 2022 se nic nedělo,tak jsem tuto objednávku zaurgoval a přišla mi odpověď,která omlouvala zpoždění.Popisovalo se zde,za vinu opoždění objednávky může dodavatel,který jim ještě zboží nedodal a zda mám ještě o zboží zájem.Odepsal jsem jim,že nemám již nejmenší zájem o objednávku a aby mi objednávku stornovali a peníze mi vrátili zpět na uvedený účet (napsel jsem jim číslo účtu).Dnes je 19.12. 2022 a nic se neděje.Jaké poučení z toho plyne-Kdo má zbytečný peníze ať se s důvěrou obrátí na tuto společnost EUROKING ,ANTALON s.r.o. jistě mu tento problém rádi pomůžou vyřešit.Naopak kdo nemá zbytečný peníze,tak ať raději nakupuje u jiných společností např, ALZA atd. tam mu bohužel tento problém nehrozí,neboť tam zboží uvedené jako,že mají skladem máte obratem druhý den doma.


Produkt

Rádio TechnisatDigit Radio 21


Požadované řešení

Požaduji vrátit zpět 1560 Kč na účet ****


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2022 16:18, před 2 lety

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti ANTALON s.r.o., Mochovská 535/38, Praha 198 00.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 15:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.