Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Je to již dve měsíce co jsem zakoupil zboží, které bylo chybně označeno a to cenou 16,90 toto jsem zakoupil 2x v množství 10 ks jedná se o nápoj v kelímku Erdbeere Milk Shake. Pak jsem zjistil, na účtence, že je jiná cena. Byl jsem na informacích a prodavačka cenu sebrala. 17. 12. jsem vyfotil místo, je opět neoznačeno. Tuto skutečnost jsem hlásil 2x a nic, zboží je stále neoznačeno. Jedná se o prodejnu v Uherském Brodě. Rovněž u zboží jedlé kaštany není uvedeno o jaké množství se jedná. Jak je možné, že v Třebíči u kaštanů je cena za 100g a v UB není. To samé bylo i u masa kde 1 kg stálo dle cenovky např. 150 Kč ale cena za 100g byla 195 Kč. Tak jsem chtěl celý kilogram a zaúčtovala mi 195 Kč. Po stížnosti v místě byly cenovky všechny předělány.
Pokud byste požadovali foto, mám to vyfocené. Doufám, že ceny budou v brzkosti v pořádku.
Ing. Zdeněk Filipský
Ocenovat a viníka ohodnotit
|
Tweet |
Informace o ceně by spotřebiteli měla být sdělena zřetelně při prvním kontaktu se zbožím tak, aby měl možnost se seznámit s cenou v dostatečném předstihu před jeho koupí. Podnikatel je tudíž povinen zřetelně označit zboží cenou nebo jiným vhodným způsobem zpřístupnit informaci o ceně zboží. Může tak učinit uvedením ceny přímo na baleném výrobku, v regále, formou ceníku na viditelném a přístupném místě v bezprostřední blízkosti daného zboží.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Posílám foto
Děkujeme za odpověď.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost situaci prošetřit a informovat o výsledku tohoto šetření a přijatých opatřeních.
Vážený pane inženýre,
děkujeme za Vaše důležité upozornění týkající se prodejny Kaufland Uherský Brod. Rádi bychom se Vaším podnětem zabývali dále. Prosíme, abyste nás kontaktoval na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Děkujeme za pochopení. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.