Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
V letáku s platností od 12.12.2022 do neděle 18.12.2022 je v uveden v akci rum Božkov různé druhy za cenu 94,90 Kč.V neděli odpoledne byla však tato cena pouze u rumu černého a tradiční rum byl v regále již za plnou cenu. Proč??? Do prodejny v Mladé Boleslavi chodím nakupovat od samotného otevření a uvedené zboží jsem chtěla koupit jako vánoční dárek pro pánskou část naší rodiny. Byla jsem zklamaná přístupem pracovnika prodejny, protože mi tuto situaci nedokazal řádně vysvětlit. Nechci se smířit s myšlenkou, že to je past na zákazníky.
Možnost zakoupit zboží v akci při další návštěvě prodejny
|
Tweet |
Domníváme se, že i přes řádné uvedení ceny u zboží na prodejně, měla společnost účtovat cenu z letáku, pokud se akce na dané zboží v letáku vztahovala.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážení, nejsem spokojená s odpovědí společnosti Kaufland na moji stížnost ze dne 19.12.2022. Odkaz na Zákaznické centrum či e-mail ve mne vyvolává pocit, že zákazníka spíše odradí od dalšího řešení stížnosti....povinnost volat, psát...ztrácet čas...
Nicméně jsem na Zákaznické centrum volala. Jeho pracovnice mě vyslechla a nabídla kompenzaci v podobě poukazu v hodnotě 150,- Kč. Odmítla jsem. Takový přístup k řešení mé stížnosti se mi nezdá hodný této velké obchodní společnosti. Prostě umlčet zákazníka a nic neřešit!
Mohu tedy ještě doufat, že si zákazníků váží a každé pochybení ze strany pracovníků společnosti napraví v odpovídající úrovní??? Nebo zákon o ochraně spotřebitelů č.634/1992 Sb. pro Kaufland neplatí??
Děkujeme stranám za reakce.
Jestliže se spotřebitelka domnívá, že společnost jedná úmyslně za účelem klamání zákazníka, může se na Českou obchodní inspekci obrátit i s podnětem - ten ČOI vyhodnotí a následně jej může prošetřit (podnět však k prošetření nezavazuje, to záleží na vyhodnocení samotné ČOI). V případě, že by šetření ukázalo pochybení společnosti, mohla by být za toto jednání pokutována.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k vývoji stížnosti mohla vyjádřit.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážení, sami vidíte reakci společnosti Kaufland. Je to k pláči i smíchu.....
Ani opětovné volání na Zákaznické centrum nepřineslo nic nového, opět nabídnuto 150,- Kč.
Budu dál chodit do Kauflandu nakupovat, ale budu pozornější a také lépe připravená. Příště už se takhle odbýt nedám.
Děkuji a končím.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.