Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#63205Mango kaput (celé hnědé a nepoživatelné)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2022, před 2 lety

Marek Langer

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 15. prosince jsem zakoupil v provozovně Brno, Trnkova mango. 17. prosince jsem ho oloupal a zjistil, že je celé hnědé a nepoživatelné. Kdyby bylo zlevněné třeba na 15,-, tak bych reklamaci neřešil, ale jelikož stálo 30,-, očekával bych již něco lepšího než hnědou nejedlou hmotu, zvlášť, když se mi to nestalo poprvé.
Dané mango jsem i vyfotil, nicméně zde nelze vložit příloha.


Produkt

Nepoživatelné mango


Požadované řešení

Dle mě by mi měly být vráceny peníze, nebo bych měl obdržet zdravé mango.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 08:22, před 2 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2022 09:32, před 2 lety

Dobrý den, pane Langere. Mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupil. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 22:14, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 00:55, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.