Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 15. prosince jsem zakoupil v provozovně Brno, Trnkova mango. 17. prosince jsem ho oloupal a zjistil, že je celé hnědé a nepoživatelné. Kdyby bylo zlevněné třeba na 15,-, tak bych reklamaci neřešil, ale jelikož stálo 30,-, očekával bych již něco lepšího než hnědou nejedlou hmotu, zvlášť, když se mi to nestalo poprvé.
Dané mango jsem i vyfotil, nicméně zde nelze vložit příloha.
Nepoživatelné mango
Dle mě by mi měly být vráceny peníze, nebo bych měl obdržet zdravé mango.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, pane Langere. Mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupil. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.