Společnost


TOP Prodej s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63216Nevrácení peněz za dopravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2022, před 2 lety

Petr Horák

Znění stížnosti

U firmy Top prodej Mosty u Jablunkova jsem si objednal pilový list a pilník na řetězy včetně dvou řetězů, číslo objednávky **. Zaplatil jsem 597,-Kč včetně 99 poštovného. Když jsem si chtěl balík přebrat na poště, bylo mi oznámeno, že je balík poškozen a má úbytek na váze, tak že jej vrátí zpět. Objednal jsem neprodleně zboží znovu u stejné firmy přes AUKRO kromě pilníku, který neměli v nabídce. To proběhlo v pořádku. Když se jim balík vrátil zpět tak mi firma tvrdí, že balík nebyl poškozen a že to berou jako nepřevzatý balík a nevrátí mi zpět poštovné -99Kč. Což také učinili. Je jejich postup správný? A jak mám dále postupovat. Děkuji za odpověď Petr Horák


Produkt

číslo objednávky **


Požadované řešení

Vrácení dopravného 99,-Kč, které mi odmítají vrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 14:24, před 2 lety

Upozorňujeme, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a věc převzít.

Nepřevzetí v tomto případě podnikatel zřejmě pochopil jako odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele. V takovém případě vrací podnikatel spotřebiteli cenu zboží a jedno poštovné. Druhé poštovné pak platí spotřebitel.

Doporučujeme spotřebitelům, aby vždy řádně formulovali požadavek vůči podnikateli (např. zda žádají reklamaci nebo odstoupení od smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2023 15:32, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.