Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
píše se sobota 17.12.22 kdy sem si objednal zboží za skoro 10 tisíc korun a v budoucnu chtěl pokračovat nakupovat. Dnes 19.12.22.veliké zklamání z chování p.Z. Reklamujete nákup nad 3 tis. zdarma dopravou. Nebyl schopný si poradit s objednávkou na jednu a to samou adresu. Nabízet umíte perfektně, ale bohužel prodat neumíte. Měli byste tyto lidi proškolení v byznysu. Nebo rychle vyměnit. Dnes mých 10 tis. Zítra jiných třeba 20 tis. U Mě tento pán by šel na hodinu. Takhle poškozovat firmu, Mě hlava nebere. Nebyl schopnej zavolat,poradit,domluvit se, prostě prodat, poprát se o zákazníka. Jediný co z něho vypadlo navíc 249kč za dopravu. Ostuda tato firma. Musíte do světa a podívat se jak se prodává.
Nevyřízená
Zadejte pravdivé informace
o dopravě.
|
Tweet |
Pokud se prodávající na svých stránkách zavazuje dodat zboží zdarma při nákupu nad 3000 Kč, jedná se o jeho smluvní povinnost. V případě porušení této povinnosti by podnikatel musel spotřebiteli nahradit škodu z toho vzniklou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.