Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatili jsme za tři skříňky a čtvrtá nám sebrala 60,-kč než jsme si všimli, že částka se neodečítá.Nefungovalo ani tlačítko na strono. Napřed kamarádka získala číslo v okýnku ČD, a technik jí sdělil, že tam hodila zřejmě "poškozenou minci", ty jsme však měly z rozměňovacího automatu na místě. Poté jsem volala na uvedenou pevnou linku, kdy mi operátorka řekla, že technik se ozve nebo přijede. Nic se nedělo, tak jsem volala na uvedený mobil, kdy mi stejný technik sdělil, že nepřijede a že mi částku vrátí na účet a že mu mám poslat své číslo účtu, což jsem odmítla a trvala na vrácení hotovosti. Není tam tedy nikdo, kdo nefunkční skříňku označí, sídlo firmy se nachází na severu Moravy. Domnívám se, že jde o účel, že je zřejmě určitý počet nefunkčních skříněk, firma se spoléhá na to, že většina lidí nebude tuto částku požadovat zpět.
nefunkční skříňka modrá 118
vrácení peněz - 60,-kč a je-li to možné, zjištění, zda nejde o účelové jednání
|
Tweet |
V tomto případě je nutné se svým nárokem obrátit přímo na provozovatele úschovny (nejlépe písemnou cestou). Pokud za vložené peníze nebyla služba poskytnuta, má spotřebitel právo na vrácení této částky.
Dobrý den paní Kolářová, velice se omlouváme, že jsme na Vaši stížnost nereagovali dřív, ale až včera t.j. 20.7.2015 jsme se z dopisu od d Testu dozvěděli o její existenci. Částku 60,- Kč Vám určitě vrátíme a to buď na účet nebo prostřednictvím pošty, záleží na Vás. Spousta zákazníku volí vrácení peněz na účet, protože je to nejrychlejší způsob. Proto Vás žádáme o uvedení čísla účtu nebo Vaši adresy ( pokud zvolíte možnost vrácení peněz prostřednictvím pošty ) na náš e-mail: eurogamesbis@centrum.cz nebo napište prosím SMS zprávu na telefon 602 705 392. Peníze Vám budou vráceny ihned po uvedení čísla účtu nebo adresy. Ještě prosím uveďte, na kterém nádrží jste měla problémy se skříňkou. Ve Vaši stížnosti to není uvedeno, úschovní skříňky máme totiž na 7 vlakových nádržích v ČR.
Ještě jednou se omlouváme za problémy, které jsme Vám způsobili. Budeme čekat na Vaše vyjádření.
Eurogames Bis, s.r.o.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnost se k případu vyjádřit, z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.