Společnost


DUK-PC, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63224Dřívější odjezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2022, před 2 lety

Alexandr Rusó

Znění stížnosti

Bus 552660 132 ve dne 19.12.2022 při silném náledí odjel ze stanice Most nádraží dříve než měl přišel jsem na zastávku v 18:38 cestou dolů m nástupišti jsem ani na zastávce jsem ho neviděl nepřijel ani se spožděním. Místo toho přijel do další zastávky na pořadí


Požadované řešení

Lepší konzoly odjezdů ☺️☺️☺️


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 10:07, před 2 lety

Spotřebitel nesprávně označil prodávajícího a z tohoto důvodu stížnost prozatím nemůžeme řešit. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl doplnit požadované údaje (název společnosti apod.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 13:22, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.