Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
V pátek 16.12. 2022 volal pán , že mi veze balík (balík za cca 5 000,- z amazon.de na naši adresu), ale že nemůže vyjet kopec autem , tak jde pěšky. Já jsem byla mimo domov, ale zbytek rodiny byl doma a čekali na balík, ale nikdo k nám domů s balíkem nedorazil. Na vašich stránkách se mi však píše, že byl balík dodán příjemci, což se tedy nestalo. Snažila jsem se pánovi několikrát volat a psát SMS , bez odezvy. Vaše zákaznická linka mi nijak nepomohla problém vyřešit, mluvil se mnou pouze automat, který mi pouze říkal , že mi nerozumí. Jelikož balík nebyl vůbec levný a pan kurýr očividně zadal chybné údaje o tom, že by byl balík předán, očekávám že se mi ozvete co nejdříve ,a že nebudu nucena to řešit jinou cestou. Díky, Panáčková
Balík z amazon.de , Batoh (cena okolo 5 500 czk)
Dodat nedodané zboží co nejrychleji
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.