Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63228Nefungující vlakové spojení ze stanice Havířov Střed s přestupem v Českém Těšíně na vlak směr Mosty u Jablunkova

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 13 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2022, před 2 lety

Jolana Bielanová

Znění stížnosti

Dne 19.12.2022 cestovala moje dcera po odpolední směně ze zastávky Havířov střed s pravidelným odjezdem 20.56 hod., který jel s pravidelným 5 minutovým zpožděním směr Český Těšín, kde ji měl navazovat vlakový spoj do Vendryně ve 21.18 hod. Oba vlaky měly opožděn odjezd cca o 5 minut. Jakmile vystoupila z přijíždějícího vlaku v Českém Těšíně, přípoj směr Mosty u Jablunkova jí ujel. Nekomentuji zpoždění vlaků na této trati během posledních pár dnů, kdy často vlaky ani nejely, jen se ptám proč tento přípoj směr Mosty u Jablunkova na cestující nepočkal, stačilo 5 minut možná míň. Nezlobte se, ale musím to tak říct - kterej ** vymýšlel jízdní řády, že jsou tam na přestup 4 minuty. 4 minuty na přestup by stačily, pokud by vlaky jezdily na čas a to se už hodně dlouho nestalo. Vám by se chtělo po odpolední směně čekat na vlak z Havířova téměř hodinu a pak na další v Českém Těšíně zase hodinu a domů dorazit kolem 23.00 hod. Omlouvám se, že vyřizuji stížnost za dceru, která tou dobou čeká na další spoj v Českém Těšíně - snad bude mít štěstí a dnes se domů dostane, ale hodně mě to naštvalo.
Děkuji za vyřízení.
S pozdravem
Jolana Bielanová


Požadované řešení

Zpracovat jízdní řád, který by relativně mohly vlaky dodržovat a cestující by mohli cestovat, aniž by se museli stresovat, zda vůbec dojedou domů. Nebo v situacích, která se stala dceři zajistit na náklady Českých drah taxi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 10:19, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.