Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.1.2015 sem si zakoupil v Elektro Worldu na pobočce v Čestliích nový Telefon LG Optimus G2 White GSM za 12 201,- KČ .Telefon sem si chtěl pojistit na 1 rok proti nahodilým životním událostem a proto sem se prodávajícího zeptal jestli takové pojištění nabízejí. Odpověď na mé přání byla kladná i se zdělením ceny která činila 2 999,- což se mi zdálo docela drahé. Proto jsem položil otázku další a to , jestli nabízejí pojištění v délce 2 roků. Odpověď byla opět kladná i se sdělením ceny a to 3 598,-KČ což se mě zdálo jako velmi výhodné, protože cena na rok byla 2 999,- proto jsem souhlasil a pojištění si koupil. Ale to však až po druhém a třetím ujištění prodávajícím na mé opakující otázky jestli opravdu toto pojištění stojí jen 3 598,- KČ ,protože se mi cena zdála nepoměrně levná oproti ceně na 1 rok.
Proto sem si pojištění tedy zakoupil.
Jaké nemilé překvapení mě však čekalo při uplatnění pojištění?3 Dne 14.2.2015 mě mobil spadl na zem ze střechy mého vozidla,když sem ho tam zapomněl.Závada se projevila,ale až po úplném vybití přístroje a jeho následném zapnutí a to zcela nefunkčním dotykovým displejem. V domnění platného pojištění sem telefon odnesl do EW v Čestlicích s požadavkem opravy v rámci sjednaného pojištění.
Bylo mi sděleno, že pojištění bylo sjednáno jen na 1 rok a žádné pojištění na 2 roky nenabízejí ,a že jsem si nechal pojistit produkt vypsaný na účtence který sem obdržel při nákupu jako bonus v hodnotě 1,- aniž bych ho chtěl a který sem navíc ani nikdy nevyužil(SYGIC Android map EU navig) papírová kartička s kódem k navigaci. A tento bonus sem si dle EW nechal pojistit na 2 roky. Ale zároveň mi bylo ihned nabídnuto vrácení částky 599,-KČ za naúčtované pojištění bonusu(navigace). To jsem odmítl, protože dle mého názoru sem byl uveden v omyl při koupi produktu pojištění na mobilní telefon v délce 2 roků a ne 1 roku.Buďto byl produkt špatně namarkovaný na pokladně a nebo sem byl úmyslně uveden v omyl. V každém případě sem byl při placení přesvědčen , že sem zaplatil to co jsem požadoval a to pojištění k telefonu LG Optimus G2 White GSM na 2 roky
Mám za to,že v mém případě byla prodávajícím zanedbána informační povinnost dle nového občanského zákoníka který je v platnosti od ledna 2014.
Pojištění na mobilní telefon v délce trvání 2 let v ceně 3 598,- KČ
Oprava telefonu na náklady společnosti Electro World a nebo vrácení peněz za pojištění telefonu v plné ceně 3 598,- KČ a to z důvodu: Zanedbání informační povinnosti ze strany prodávajícího
|
Tweet |
Pokud jsou údaje na kupním dokladu odlišné od slovního ujištění, musel by nyní spotřebitel prokázat, že bylo mezi subjekty ujednáno jinak. V opačném případě by se vycházelo z vystavených listinných důkazů. Z tohoto důvodu doporučujeme spotřebitelům, aby si faktury při jejich vystavení kontrovali a ještě před sjednáním služby se seznámili s jejími podmínkami, jsou-li součástí smlouvy.
Dobrý den,
nastalou situaci jsme již řešili společně pomocí mailové komunikace. V tuto chvíli nezbývá než zopakovat informaci, kterou jsme Vám již zaslali. Na dokladu, který jste od nás při prodeji obdržel, bylo k mobilnímu telefonu navázáno správně pojištění na dobu 12 měsíců. K mobilním telefonům nyní neposkytujeme pojištění Happy Care na dobu delší 1 roku, tedy systémově nemohlo být ani sjednáno na dobu 2 let.
Jako vstřícný krok z naší strany jsme Vám nabídli dodatečné vrácení částky 599 Kč, která byla zaplacena za pojištění, které bylo navázáno na produkt Sygic navigace, který jste obržel jako dárek za 1 Kč. K tomuto druhu produktu pojištění není možné nabídnout a proto jsme přistoupili k možnosti vrácení částky.
Určitě můžeme doporučit, abyste se při příštím nákupu nebál zeptat a ujistit ohledně délky a podmínek pojištění nejen u prodejce na oddělní, ale klidně i při placení na pokladně nebo výdeji zboží. Stejně tak můžeme doporučit kontrolu faktury hned po jejím vystavení.
Maximálně se snažíme aby v rámci pojištění Happy Care zákazníci dostávali kompletní a pravdivé informace.
S pozdravem a poděkováním za Váš podnět
Tomáš Kovářík
Service Manager firmy Electro World
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření a připojení vlastního hodnocení.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.