Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#63231Rozvod optického internetu po domě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2022, před 2 lety

Jiří Esselbach

Znění stížnosti

Již rok řeším nekvalitní příjem internetu v našem společném domě s 4 bytovými jednotkami. Na adrese **.
Když jsem před rokem poprvé zašel do pobočky T mobil v Ústí nad Labem ve Fóru tak jsem netušil jaké úsilí a hlavně můj čas to bude stát, abych se mohl koukat na TV.
Jediný můj výsledek je platím větší obnos za internet než loni z důvodu, že jeden úředník nebo technik nenapsal do počítače ** má zavedený optický internet do domu stačí provést instalaci po domě.
Vím, že jsem dostal nějakou slevu ta vždy přišla až po mé stížnosti .
Hlavní důvod mé dnešní stížnost je nemalé a nevhodné jednání zástupce T mobilu na zákaznické lince podnětu a stížností v Praze .
Paní AM vystupovala arogantní způsobem a jako , že ji vůbec nezajímám jako zákazník. Myslím, že moje platby 4500,Kč nejsou tak malé.
A bohužel s tímto přístupem jsem se na této pobočce setkal již třikrát.
Trochu mě připadá jak mile člověk řekne jestli se ta to situace nezlepší budu muset přejít k jiné společnosti, tak se mi vaší zaměstnanci vysměji jo to už jsme slyšeli tolikrát a nikdo neodešel


Produkt

Nekvalitní příjem internetu


Požadované řešení

Omluva že strany paní AM.
Finanční vyrovnání za to , že trávím víc než rok stim to problémem (cesty do Prahy z Ústí nad Labem, vyšší částka za internet než za optiku, a ztráta času. moje představa je 20000 Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 10:38, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Reklamaci je v tomto případě možné uplatnit osobně v kterékoli prodejně společnosti, telefonicky na bezplatné lince: 800 73 73 73 i prostřednictvím kontaktního formuláře, který nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Spotřebitel má dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů. Spotřebitel není (srov. s nálezem Ústavního soudu ČR ze dne 25. 1. 2007, sp. zn. I. ÚS 626/06) povinen vybrat nejlevnější prostředek přepravy, přesto to s ohledem na princip poctivosti a dobré víry doporučujeme. Nelze totiž podle našeho názoru žádat po prodejci proplacení excesivně vysokých nákladů, pokud šla doprava k reklamaci vyřešit levněji. Pokud prodejce výslovně doporučil spotřebiteli určitý způsob dopravy, pak je samozřejmě povinný uhradit veškeré náklady, které spotřebiteli vzniknou tím, že vybral způsob přepravy dle "návodu" prodávajícího. Spotřebitel má právo na úhradu těchto nákladů v penězích.

Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí nejméně u osobních silničních motorových vozidel 4,70 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 511/2021 Sb.).

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 11:34, před 2 lety

Spotřebitel doplnil následující informace:
Po roce úsilí telefonech, návštěvách na pobočkách a dojíždění na centrálu do Prahy Chodov, kde jsem se na oddělení stížnosti mimo prvního jednání setkal jen s aroganci dvou páni. Mi přišel email ve znění bohužel váš dům nebudeme připojovat k naší sítí. (Email níže přikládám) Jako nespokojených zákazníka mě to naštvalo a 28.12.2022 jsem navštívil pobočku v Ústí nad Labem Fórum, kde mi opět velmi nehezky bylo naznačeno, že otravuji a jestli od společnosti chci odejít tak s tím nemají žádný problém.
Jako zákazník, který společnosti platí měsíčně cca 4500Kč má právo na lepší přístup.
A ani vysvětlení páni, že se jim nevyplatí rozvádět do 4 bytových jednotek optiku mě moc neuspokojilo.
A nejhorší poznámka, když jsi seženete a zaplatíte firmu ,která tu to činnost udělá mi vás připojíme a pak budeme jen inkasoval poplatky za službu.
Zůstává mi rozum stát nad drzosti zavést do soukromého domu optický internet (asi za dotaci)a pak majitele domu rok přesvědčovat a posílat na místo technika jak dělají vše proto aby se to podařilo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.