Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,velice se omlouvám,mám nervy na pochodu V roce 2018 mi nečekaně zemřel 14,5lety syn hned rok na to šéf a já skončila HPP šla na operace a pak už od 2020/6 začala zpět s milovanou činnosti "pedikúra v teple vašeho domova" Jenže byli lockdowny ,takže smůla.
Musela jsem si vzít podnikatelský úvěr od nebankovní spol.abych vše poplatníka.
Stejně se mi nedaří a např u Vodafonu,kde jsem nejprve měla tarif,proto abych až UPX nebude,měla s tv výhody.Houby z octem Kvůli zapomenutí,ale vždyť s nějakou komunikaci o dohodnutí,mi z necelých cca1200kc vylezlo na pokutách na asi 7000 nebo 9000kc? Čert. Aby se v tom jejich vyúčtování vyznal.Polozky kterým i nerozumím.V detailnějším bádání,pak bych řekla i časově neodpovídající. jelikož mne bez varování předali inkasní spol se kterou byla radost spolupracovat. V srpnu vše ok. Jenomže,přesto že z ničeho nic tel neexistovaly,asi si tam pěkně rostlo vedení paušálu
Nikdo mne na nic neupozornil.Co je to za firmu?.Zákazník je míň než hadr na vytírání, protože tam se jistě investuje do drahých mopu.Na volání těžké spojení,vždy z mé strany špatně info. Na emaily nereagují.Ale někdy v říjnu mi jejich op řekla,že tam na ni bliká nový modem, výměna a že ho ihned posílá.Probehla kontrola adresy apod.A já ještě pro jistotu jedno paušální číslo zrušila.S tím že to hlavní by mělo být každou chvíli aktivní ,když je vše u inkasní spol.ok.Nic.Ani modem ani číslo a jeste mi tv a internet s WiFi vypínají.A platím 890kc pevná sazba a byla cca do 600kc UPX,ale berou si 1200kc a pak zas jinou částku sami ze Šípa, přesto že jsem jim svolení nedala. Nereagují ale berou. Měla jsem od nich dva mobilní aparáty v hodnotě 4000kc Xiaomi ty nejlevnější.Ale už jsem jim zaplatila aspoň Samsung Galaxy A02
Pomůžete mi? děkuji Charvatova Daniela
Uvolnění z jejich služeb bez placení nějaké pokuty
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a případně přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. (§ 64 odst. 7-10 Zákona o elektronických komunikacích).
Smlouvu by mělo být možné vypovědět s 30denní lhůtou.
Smluvní pokutu lze sjednat se spotřebitelem pouze ve smlouvě, nikoliv v obchodních podmínkách, a to jen pro porušení povinnosti. Porušením smluvní povinnosti však nemůže být zákonný výkon práva, kterým je např. odstoupení od smlouvy nebo její vypovězení.
Dále by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení, přičemž platí, že o bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Charvátová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Reklamaci je, dle Všeobecných podmínek, možné podat prostřednictvím elektronického formuláře, který zákazníci nalezenou ve své internetové samoobsluze Můj Vodafone, nebo písemně na naši adresu. Reklamaci nelze podat telefonicky. Reklamační oddělení komunikuje pouze písemnou formou. Na obdržené reklamace odpovídáme písemně, nikoli telefonicky. Podle Zákona o elektronických komunikacích č. 127/2005 Sb. jsme povinni doručení vyřízení reklamace provést prokazatelným způsobem (tj. e-mailem nebo dopisem).
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,tak společnosti Vodafone jsem poslala dopis na reklamační odd. i s kopií stížnosti. Společnost se mi stále neozvala,ale přišla mi jedna SMS ,že prý je to dopropis a že si mám v příštím vyúčtování odečíst 1680 kč,ale najednou již zprávu mezi firemními zprávami nemám. Dále mi přišla další výzva od nové inkasní společnosti,kde je pohledávka na 10500kč. Dnes po telefonickém hovoru jsem se dozvěděla, že mám již zaplatit jen 4600kc. Nikdo mi ale,kdybych nevolala, žádnou takovou novou informaci nesdělil. Moje příjmení je již opraveno a Žáčková už je jen označení moji služby.Televizi a internet stále platím,ale využívám pouze internet.Setobox od UPC nefunguje. Stále čekám na dopis.
Děkuji za váš čas a podporu, Charvátová
Děkujeme za reakci.
Upozorňujeme, že původní vyjádření vycházelo ze skutečnosti, že se jedná o vztah spotřebitel - podnikatel, neboť účelem služby VašeStížnosti.cz je řešení spotřebitelských sporů. Jestliže je stěžovatelka se společností ve vztahu jako "firemní zákazník", ochrana spotřebitele se nevyužije.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k reakci stěžovatelky mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Charvátová, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Pokud jste podávala písemnou reklamaci, bylo nebo bude Vám vyjádření zasláno stejným způsobem. Tedy písemnou formou doporučeným dopisem na Vaši adresu. V případě reklamace podané prostřednictvím on-line formuláře Vám přijde vyjádření v odpovědi na tento formulář. Vyjádření však máte k dispozici i ve své internetové samoobsluze pod zákaznickým číslem, pod kterým byla reklamace podána. Věřím, že na základě této reklamace kolegové celou situaci důkladně prověřili a zkontrolovali. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky.
Dobrý den,tak od Vodafonu stále žádné vyjádření.Jen mi přišlo od nové inkasní společnosti , že dostala od Vodafonu pohladavku na mé jmeno v hodnotě 10650kč. Zavolala jsem tam a když jsem byla ověřena,tak světe div se,žádných 10 650kč,ale již 4650kč. Opět ale dali inkasní společnosti špatné telefonní číslo a email.adresu,takže kdybych nevolala a na dopis nereagovala,tak se mi nedovolují ani nedopíší přes email. A to jsem již Vodafon žádala o uvolnění toho původního čísla,se kterým jsem k nim přišla již od 02. No,jinak stále nemám septobox a ten od UPC nefunguje,takže jen za internetové připojení platím již 3 měsíc 680kč. Skvělé. Máme vážně vykutálený systém. Všem zde přeji krásné dny a štěstí v tomto marastu,Charvátová
PS: firemními zprávami jsem myslela ty zprávy od firem.Ta složka se tak jmenuje. Nejednám za firmu. Jsem spotřebitel
Protože společnost nemůže stížnost řešit z důvodu ochrany osobních údajů, přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti, která bude se společností řešena jiným způsobem (např. písemně).
Dobrý den,už nevím co dělat od Vodafonu reakce jen zde .Jinak nic jen toto. Podotýkam, že již 3mesice nepoužíváme televizi, jelikož setobox starý od UPC již nefunguje,čili platím plnou cenu jen za internetové připojení,ale stále jsem takto "šikanována".Dnes totiž opět přišel email,že pohledávka není 4600kč,ale 9tisic. Naštěstí jsou hovory monitorované,čili důkaz o 4 tisíc atd mají. Již to psychicky nedávám. Po úmrtí syna,snížení pracovní schopnosti a následně covidu a těchto všech situaci bere sílu na život a mám vyživovací povinnost k mladšímu synovi.
Děkujeme za reakci.
Jestliže společnost nechce přistoupit na slíbené řešení, může se spotřebitelka obrátit na ČTÚ (viz původní vyjádření).
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla o informovat o dalším vývoji, neboť společnost uvedla, že zde stížnost řešit nemůže.
Dobrý den, dobře obrátím se tedy na Český telekomunikační úřad. Děkuji
Dobrý den, paní Charvátová, Vaši informaci bereme na vědomí. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
S ohledem na stanoviska uvedená v posledních vyjádření stran tuto stížnost uzavíráme, neboť její smírné vyřešení prostřednictvím této platformy patrně není možné.