Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#63242Pravidelné nedoručování doporučených poštovních zásilek na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 minut 16 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2022, před 2 lety

Václav Dittrich

Znění stížnosti

Dobrý den, opět jsem od doručovatele pana JD neobdržel doporučené psaní, **, který měl pro obvod pošty s PSČ 16005. Místo oznámení k převzetí zazvoněním adresátu (mně) na funkční domovní zvonek pan D pouze hodí výzvu k vyzvednutí zásilky na poště 16005 přes to, že jako důchodce jsem v vždy v dotyčné den a doručovací čas celý den doma, zvonky funguji avšak druhý den mám ve schránce dotyčné oznámení, jak jsem uvedl dříve.

To není výjimka, ale pravidlo. Vzhledem k tomu, že pan D si tímto způsobem ulehčuje práci a mě pak takto honí na poštu si nedoručenou zásilku převzít.

Protože toto neplnění služebních povinností je u pana D pravidlem, musím vám podat tuto stížnost, protože dnes na ledovce po veřejných komunikacích jsem málem nebezpečné uklouzl a mohl se vážně zranit. Přitom jen proto, že Česká pošta pravidelně trvale neplní své základní povinnosti. Žádám vás proto o provedení nápravy, aby se podobně nešvary už neopakovaly. Děkuji. V. Dittrich.


Produkt

Již jsem uvedl v popisu stížnost.


Požadované řešení

Již jsem uvedl v popisu štíźnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 12:48, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.