Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Nevím, jak si zásilkovna dovoluje změnit výdejní místo zásilky bez mého souhlasu. Údajně prý proto, že schránka je plná. Bydlím naproti schránce a lze ji kontrolovat i podle stop ve sněhu, zda tu někdo jezdi nebo ne. Požadoval jsem zásilku na původní výdejní místo, bez ohledu na termín dodání.
Rozhovor s robotem byl taky "zajímavý". Vždy odkaz na nějaký formulář. Po všech peripetiích (musel jsem tak jak tak vyplnit nějaký formulář) se mi nakonec podařilo mluvit i s živým zástupcem Zásilkovny. Vrchol arogance. Tak mi nezbývalo než si vyzvednout zásilku v místě, kam bych balíček nikdy neposlal. Náklady na cestu 64 Kč a časová ztráta 1,5 hodiny. Ve výdejním místě jsem se setkal s jinými klienty, kterým Zásilkovna udělala totéž.
Děkuji Zásilkovno, příště si zásilky nechám posílat raději na poštu 500 m vzdálenou.
Dalibor Prokop
Zveřejňovat zkušenosti s touto "službou".
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Zároveň se domníváme, že změna smluveného místa dodání na základě obchodních podmínek není jednostranně možná a spotřebiteli by měly být nabídnuty alternativní řešení (např. více výdejních míst, ze kterých si může vybrat).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.