Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6325Krácení pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2015, před 10 lety

roman kureš

Znění stížnosti

Pojistná událost hlášená na Kooperativa z havarijního pojištění.Pojišťovna krátila pojistné plnění o 60% viz příloha krycí dopis.


Požadované řešení

Rozpor u pojišťovny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 10:07, před 10 lety

V tomto případě se nejedná o povinné pojištění, tedy o tzv. povinné ručení, ke kterému by se automaticky mohly vztáhnout rozhodnutí Ústavního soudu o amortizaci. Pro plnění z pojistné smlouvy jsou rozhodné pojistné podmínky, které jsou součástí uzavřené pojistné smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2015 10:31, před 10 lety

z textace stížnosti nejsme schopni identifikovat konkrétní případ pojistné události (není uvedeno číslo pojistné události, popř. RZ vozidla, den vzniku PU) a proto nemůžeme podat vyjádření.
Uváděnou přílohu (krycí dopis) nemáme k dispozici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 11:29, před 10 lety

Pokud spotřebitel požaduje vyjádření společnosti, je nutné doložit požadované skutečnosti, aby společnost mohla relevantně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 09:40, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, žádáme ho o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nepodá doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 15:12, před 10 lety

Z důvodu nereakce spotřebitele tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.