Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#63251Ztracená složenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 minut 45 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2022, před 2 lety

Marketa Hajdukova

Znění stížnosti

Česká pošta Ostrava Rodimcevova nedohledali mou složenku kterou úřad práce vyplatil už 9.12.2022
Jsem si jistá že to je pracovníci na té poště kterou jsem neměla ráda jelikož s ní vždy byl problém cokoliv vyřídit.Zrovna moje složenka na dítě jako matky samozivotelky.Do teď bez peněz hrůza


Produkt

Řešit


Požadované řešení

Nenechat to tak a řešit to


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 14:46, před 2 lety

Pokud adresát očekává peněžní částku zaslanou prostřednictvím poštovní poukázky a tato mu nebyla doručena, může být na kterékoli poště v ČR po předložení podacího lístku bezplatně zahájena reklamace.

Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.