Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#63254Zdražování o desítky procent

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2022, před 2 lety

Jan Stehlík

Znění stížnosti

Dobrý den,přijde Vám normální některé položky zdražovat o desítky procent v během jednoho týdne ?? To nemá nic s inflací,vaše nenasytné pusy to dělají jen kvůli větší marži a protože Vás nemá kdo zastavit !!!!! Měla by Vás hanba fackovat,ten kdo tvoří ceny se praštil do hlavy ??Je před Vánocemi ,tam pojďme z lidí vytáhnout ještě víc peněz! jste nemorální *** a moc si přeju,aby lidé nakupovali u konkurence a vám tržby klesly na minimum!!! šťáva jupí 59.90,- ?? Za kolik jí nakupujete? Za 18.90,-?? Je mi z vás odpavdu na blíti.Prodavate potraviny a konkrétně maso,zeleninu,uzeniny v té nejhorší kvalitě na trhu a ještě máte tu drzost neustále zdražovat v nepoměru k inflaci a ekonom.situaci!!!Zamyslete se tam nahoře,jste normální ***!!!!!


Produkt

Vše předražené neodpovídající kvalitě


Požadované řešení

Proberte se !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2022 16:53, před 2 lety

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé praktiky ohledně uvádění cen u zboží, může podat podnět České obchodní inspekci (formulář je dostupný zde: www.coi.cz/podatelna).

Na problematiku zvyšování cen a následného zlevnění zboží již reagují i zákonodárci - novela zákona o ochraně spotřebitele obsahuje ustanovení, které ukládá prodejcům povinnost počítat slevu od nejnižší ceny za posledních 30 dnů. Nebude tak možné cenu uměle navýšit a následně uvádět vyšší slevy. Novela by měla být účinná již ke konci tohoto roku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2023 16:11, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 18:00, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.