Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,přijde Vám normální některé položky zdražovat o desítky procent v během jednoho týdne ?? To nemá nic s inflací,vaše nenasytné pusy to dělají jen kvůli větší marži a protože Vás nemá kdo zastavit !!!!! Měla by Vás hanba fackovat,ten kdo tvoří ceny se praštil do hlavy ??Je před Vánocemi ,tam pojďme z lidí vytáhnout ještě víc peněz! jste nemorální *** a moc si přeju,aby lidé nakupovali u konkurence a vám tržby klesly na minimum!!! šťáva jupí 59.90,- ?? Za kolik jí nakupujete? Za 18.90,-?? Je mi z vás odpavdu na blíti.Prodavate potraviny a konkrétně maso,zeleninu,uzeniny v té nejhorší kvalitě na trhu a ještě máte tu drzost neustále zdražovat v nepoměru k inflaci a ekonom.situaci!!!Zamyslete se tam nahoře,jste normální ***!!!!!
Vše předražené neodpovídající kvalitě
Proberte se !
|
Tweet |
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé praktiky ohledně uvádění cen u zboží, může podat podnět České obchodní inspekci (formulář je dostupný zde: www.coi.cz/podatelna).
Na problematiku zvyšování cen a následného zlevnění zboží již reagují i zákonodárci - novela zákona o ochraně spotřebitele obsahuje ustanovení, které ukládá prodejcům povinnost počítat slevu od nejnižší ceny za posledních 30 dnů. Nebude tak možné cenu uměle navýšit a následně uvádět vyšší slevy. Novela by měla být účinná již ke konci tohoto roku.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.