Společnost


PODA a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63256Neprofesionální chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2022, před 2 lety

Jaromír Dora

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes 20.12.2022 jsem byl v Havířovské pobočce vyměnit starý set-top box za nový. Slečna mi jej vyměnila poradila a já spokojeně odcházím. Doma otevřu krabici a koukám. Set-top box poškrábaný bez ochranné fólie , krytka baterií ovladače zničená a nedrží. Tak jsem to zase dál zpět do krabice a jel vyměnit. To jsem ale nevěděl co mě čeká. Takže ve zkratce - pokud já odevzdám starý set-top ve skvělém stavu tak očekávám že dostanu to samé zpět. Místo toho mi bylo řečeno, že byl používaný někým jiným (proto ten stav) a že to nemá jak udělat a pokud chci nový tak ať si připravím 800kč. Připadá vám to v pořádku ? Platím za služby a čekám že tohle není až takový problém. Takže má neústupnost a zdánlivě banální věc slečnu evidentně vytočila, začala teda hledat ve zbývajících krabicích s ustěpačnými poznámkami ( tady to by se vám nelíbilo , tady ten má zase natrhlou krabici ) tak jsem tam stál a vyslechl si přednášku o plýtvání věcmi na této planetě. Necítím jsem se vůbec dobře a jako zákazník to nemám zapotřebí. Jaromír Dora


Produkt

593860-005-00


Požadované řešení

Doporučil bych kontrolovat co lidem dáváte a slečně dovolenou na vyklidnění nebo kurz asertivního jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2022 16:23, před 2 lety

Pokud se jedná o pronájem set-top boxu:
Jestliže nebyly služby od společnosti poskytovány v ujednané kvalitě, popř. se měnila kvalita služeb a spotřebitel tak potřeboval pro využití jiný (nový) set-top box, nemusí společnost spotřebiteli nabídnout zcela nový set-top box. Je však důležité, aby již používaný set-top box neměl vliv na kvalitu poskytovaných služeb a aby bylo možné služby využívat v rozsahu, ve kterém byly ujednány.

Pokud se jedná o vlastní set-top box a spotřebitel toto zboží u společnosti reklamoval, je společnost povinna při uznané reklamaci a výměně zboží poskytnout spotřebiteli zcela nový bezvadný kus.

K chování zaměstnance:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2023 14:44, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 17:58, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.