Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zasílání faktur a upomínek za zboží které jsem neobjednal.
Jde o Repliku 9 Pond 1898 a balíčku který jsem ani neotevřel.
Aby přestali se zasíláním všeho,jak jsem jim napsal doporučeným dopisem
dne 5.března 2015 dle Vašeho vzoru na odmítnutí zboží.
|
Tweet |
Podle občanského zákoníku není spotřebitel povinen vracet zboží, které mu zaslal dodavatel bez objednávky. Pokud tedy zákazník nic neobjednal, může si zboží ponechat a neplatit jej. Zasílání nevyžádaného zboží a následné vymáhání platby za ně je navíc zakázanou agresivní obchodní praktikou. Problém některých zásilkových obchodů spočívá v tom, že objednávku následných zásilek sice oznámí, informaci ovšem velmi důkladně skryjí a to např. na vnitřní straně obálky, kde by je průměrný spotřebitel nehledal. Nicméně v tomto případě spotřebitel projevil již svou vůli, aby mu společnost nečinila obdobné nabídky. Doporučujeme spotřebiteli, aby si uschoval kopii dopisu a doklad o jeho doručení.
Vážený pane Kříži,
velice Vám děkujeme za Vaše sdělení, na které rádi odpovídáme.
S politováním bereme na vědomí zprávu o ukončení Vámi kompletované série ZLATÍ GIGANTI.
Pokud se rozhodnete později o dokončení Vaší série, budeme Vám samozřejmě k dispozici.
Odstoupení od smlouvy je možné během 21 dnů po obdržení zásilky (viz obchodní podmínky). Pokud si přejete ponechat pouze část zásilky, zašlete formou složenky nebo bankovním převodem částku za ponechané zboží.
Pro dodržení lhůty postačuje včasné odeslání zboží nebo požadavku na vrácení. Vracenou zásilku nebo požadavek na vrácení je nutno odeslat společně s přiloženým zákaznickým listem na adresu:
ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD ®, P.O.Box 10, 300 71 Depo Plzeň 71
Z kulančních důvodů máte možnost zboží z faktur č. 002,003 poslat zpět.
K Vašim službám jsme Vám k dispozici 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
Věříme, že Vám tyto informace poslouží,
Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem
Váš zákaznický servis
Balíček zboží z faktury č.003 vracím neotevřený,tak jak jsem jej obdržel a nadále
si nepřeji abych od Č.M.O.Plovární dostával jakoukoli zásilku. Václav Kříž.
Vážený pane Kříži,
děkujeme za Vaší informaci. Váš požadavek byl registrován.
Váš zákaznický servis
Přestože jsem vše učinil dle pokynů společnosti, mám doklady na zaplacení faktur i za
vrácení zboží fa.č.003.poslala mi vaše společnost novou fakturu a to i za zaplacené
zboží s výhružkou na vymáhání,či soudní žaloby.Proto žádám o omluvu,nebo vznesu
žalobu já pro vydírání.V.Kříž
Pokud tedy zákazník učinil veškeré kroky dle instrukcí společnosti, doporučujeme mu, aby si doklady prokazující tyto skutečnosti uschoval, aby mohl v případě potřeby společnosti doložit, že již vůči ní nemá žádné závazky.
Souhlasím s pokračováním .V.Kříž
Vážený pane Kříži,
v minulém týdnu jsme se Vás pokoušeli telefonicky několikrát kontaktovat. Bohužel, ani jeden telefonát jste nepřijmul, proto naše vyjádření Vám bylo posláno písemně.
Vaš poslední komentář je nám nejasný.
V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na tel. č. 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese: servis@mincovni-obchod.cz.
S pozdravem
zákaznický servis ČMO
Já jsem se dvakrát pokoušel s Vámi telefonicky spojit,bohužel též bezvýsledně.
Jediné písemné vyjádření,které jsem dnes obdržel je další upomínka s právní výhrůžkou
na platbu za zboží,které jsem Vám doporučeným balíčkem vrátil.Chci s Vámi ukončit
veškerý styk a tak nevím čemu nerozumíte .
Vážený pane Kříži,
Vaše zpětná zásilka faktury č. 003 byla dne 24.4.2015 u nás registrována. Tímto je upomínka / korespodence ze dne 15.4.,22.4.2015 neplatná.
Stav účtu je výrovnán.
Z naší strany záležitost uzavřena.
S pozdravem
Servis ČMO
Hodnocení:
Komentář: Na praktiky společnosti ČMO by mělo být upozorněno v TV vysílání , neboť nebudu sám
touto společností poškozen.Děkuji za pomoc.V.Kříž