Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Stížnost cesta Flixbusem z Catanie do Ostravy ve dnech 12.-14.12.2022
Cestovala jsem flixbusem sama z Catanie do Ostravy s dvěma přestupy, v Milaně a v Mnichově.
Do Milana cesta probíhala v pořádku, bohužel poté přišel šok...v Mnichově byl přestup dne 13. prosince 2022 z autobusu č. 455 na autobus č N 899..v časovém rozmezí, příjezd do Mnichova v 18:55 a odjezd z Mnichova v 21:50...na přestup čas 2 hodiny 55 minut.
Hala autobusového nádraží byla venku, neměla žádné zastřešení , jen sloupy a nástupiště, čekat tam na nástupišti 3 hodiny na další autobus v - 7 stupnich by si měli radní města vyzkoušet na vlastní kůži, také jsem přijela velmi nemocná z teplotního šoku ze Sicilie, kde bylo v den odjezdu 24 stupnů---dokonce ani automat na kávu a teplé nápoje nefungoval a řidiči v čekajících autobusu také neměli k dispozici kávu a s velkým množstvím zavazadel po 7 měsíčním pobytu těžko mohu sama někde chodit do schodů a hledat kavarnu..také na nádraží ve večerní hodině byli podivná individua, která číhala co by ukradla.. a také jsem měla strach...také nebylo vůbec kde se koho na něco zeptat..
Nemohu uvěřit, že v Německu, které se považuje za vyspělou zemi , může být takovéto hrozivé odstrašující nádraží..čekat tam jak vězeň venku v takové zimě.. a také, že nikdo nedohlíží na služby na nádraží...za což jsou placeni..
Autobusové nádraží v Milaně- Lampugnano je fantastické v přízemí hned u autobusu jsou dvě haly a perfektní výběr káv a teplých nápojů...
Řidiči italských Flixbusů bus N 528 a 455 byli fantastičtí se vším pomohli., byli milí komunikativní...záchod v autobuse byl v perfektním stavu, bylo tam mýdlo, voda..také byli po cestě mnohé zastávky na pumpách na kávu a nákup, řidiči čekali, byli ochotní společně jsme měli kávu a popovídali si.
Zastávky byly v Messině, Kalábrii, Salernu, v Římě, v Toskánsku atd...
Řidiči Flixbusu N 899 byli nepříjemní, vůbec celou noc nezastavili,jeli v kuse od 21,50 do 7,00 !!!! před Ostravou udělali 5 !!! minutovou pauzu.. záchod byl zacpaný v autobuse, voda netekla, což je také nehoráznost. Obzvláště v období těsně po koronaviru, kdy se přehnaně řešila hygiena...
Chtěla bych vyzdvihnout italské Flixbusy a upozornit ostatní klienty na hrozivé německé nádraží a obtíže při přestupu..
Věřím, že se do budoucna radní města nad sebou zamyslí a halu zastřeší a na služby dohlídnou...
Bc. Zdislava Glombová
číslo rezervace Flixbus ***
Zastřešení haly a kontrola služeb, a zajištění bezpečnosti nádraží..
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Jak kontaktovat společnost FlixBus CZ s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://help.flixbus.com/s/topic/0TO3X000000VOq7WAG/request-a-refund?language=cs.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.