Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
***! Nic vic nejde specifikovat ke spolecnosti, ktera se vydava za jinou a pod pohruzkou pokut se snazi tlacit podpsat smlouvu se stavajicim dodavatelem, ovsem chyba!!! Je to protipravni podvod s touhle firmou. Proverte ji prosim! Nejsem jediny pripad v mem okoli. Dekuji. Petr
Elektrina a plyn
Chtel bych toho pana (predpokldam, ze to bude falesne jmeno, jako cela spolecnost) videt opet u me doma. Rad bych se s nim pobavil. :)
|
Tweet |
Obecně platí, že spotřebitel si může vybrat dodavatele energií podle svého výběru, není-li vázán zprostředkovatelskou smlouvou. Spotřebitel může kdykoliv ukončit smlouvu se stávajícím i budoucím dodavatelem, který mu byl vybrán zprostředkovatelem.
Dle § 11n Energetického zákona je spotřebitel oprávněn kdykoliv bez postihu a finančního plnění vypovědět bez výpovědní doby závazek ze smlouvy o zprostředkování v energetických odvětvích, nebo odvolat zmocnění k uzavření smlouvy o dodávce elektřiny nebo plynu nebo smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny nebo plynu, ke změně nebo zrušení závazku z takové smlouvy.
Spotřebiteli doporučujeme zprostředkovatelskou smlouvu vypovědět, popř. odvolat plnou moc.
Ohledně budoucího dodavatele lze smlouvu vypovědět kdykoli bez postihu do 15. dne ode dne zahájení dodávek. Eurokonformním výkladem lze dovodit, že takové právo lze uplatnit kdykoliv před zahájením odběru. Spotřebitel adresuje oznámení o výpovědi smlouvy jak zprostředkovateli, tak vybranému dodavateli. Spotřebitel není vázán potvrzením resp. akceptací výpovědi z druhé strany a neměla by být vyžadována novým dodavatelem jako podmínka pro uzavření nové smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.