Společnost


Marketing 23 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63278Lichva a nemoznost se branit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2022, před 2 lety

Petr Šebela

Znění stížnosti

***! Nic vic nejde specifikovat ke spolecnosti, ktera se vydava za jinou a pod pohruzkou pokut se snazi tlacit podpsat smlouvu se stavajicim dodavatelem, ovsem chyba!!! Je to protipravni podvod s touhle firmou. Proverte ji prosim! Nejsem jediny pripad v mem okoli. Dekuji. Petr


Produkt

Elektrina a plyn


Požadované řešení

Chtel bych toho pana (predpokldam, ze to bude falesne jmeno, jako cela spolecnost) videt opet u me doma. Rad bych se s nim pobavil. :)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2022 16:43, před 2 lety

Obecně platí, že spotřebitel si může vybrat dodavatele energií podle svého výběru, není-li vázán zprostředkovatelskou smlouvou. Spotřebitel může kdykoliv ukončit smlouvu se stávajícím i budoucím dodavatelem, který mu byl vybrán zprostředkovatelem.

Dle § 11n Energetického zákona je spotřebitel oprávněn kdykoliv bez postihu a finančního plnění vypovědět bez výpovědní doby závazek ze smlouvy o zprostředkování v energetických odvětvích, nebo odvolat zmocnění k uzavření smlouvy o dodávce elektřiny nebo plynu nebo smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny nebo plynu, ke změně nebo zrušení závazku z takové smlouvy.

Spotřebiteli doporučujeme zprostředkovatelskou smlouvu vypovědět, popř. odvolat plnou moc.

Ohledně budoucího dodavatele lze smlouvu vypovědět kdykoli bez postihu do 15. dne ode dne zahájení dodávek. Eurokonformním výkladem lze dovodit, že takové právo lze uplatnit kdykoliv před zahájením odběru. Spotřebitel adresuje oznámení o výpovědi smlouvy jak zprostředkovateli, tak vybranému dodavateli. Spotřebitel není vázán potvrzením resp. akceptací výpovědi z druhé strany a neměla by být vyžadována novým dodavatelem jako podmínka pro uzavření nové smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2023 16:08, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.