Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63281Hrozná cesta v 13 stupňoch vo vozni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2022, před 2 lety

Tatiana Matisova Matisova

Znění stížnosti

Dobrý deň dňa 20.12.2022 som cestovala RJ Kosice Praha o 21:37. Kde mi už o 19 hodine prišla SMS o tom že vlak bude svoju cestu začínať v Poprade že tam sa musíme dostať iným vlakom, vlak štartoval popritom ešte o 30 minút skôr . V kupe som si vzala spodné miesto pretože som veľmi vysoká tak spodné miesto mi stále vyhovovalo ale pri kupe s modrými sedačkami priemer sedačky 45-40 cm dĺžka je ešte skrátená o opierky na ruky ktoré sa nedajú polohovať . V našom vagóne cislo 2 od cca 23 hodiny vypli topenie a namiesto toho bola pustená klíma . V kupe sme boli 3 a vody ani džúsy ani croissanty neboli.
Momentálne meškanie pri Olomouci 3 hodiny . Plus 30 minút kedy som musela prísť predom. Stojíme v Olomouci už 30 min. Lokomotíva sa pokazila- topenie nejde.


Požadované řešení

Investovať na opravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2022 09:03, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2023 15:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.