Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#63303Nedodání balíku k Vánocům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2022, před 2 lety

Jana Holíková

Znění stížnosti

Dobrý den, do dnešního dne mi nebyl doručen - na určené místo - balík, kde mám dárky pro celou rodinu k Vánocům. Firma balík odeslala již 14.12., do dnešního dne se mi nikdo neozval, dnes jsem hlásila nedoručení Zásilkovně. Velice mi tím komplikují situaci a navíc od zítra nebudu na místě, kde by mělo k vydání balíku dojít. Budu nucena rušit dovolenou pro celou rodinu? Neobdrží dárky moje děti? Velice se mi to nelíbí.

Podrobnosti
14. 12. 2022 20:18:05 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
16. 12. 2022 21:06:20 Příjem zásilky na podacím místě DEPO Brno, Panattoni Park, Letiště Brno – Tuřany 961/11, Hala D (sklad).
17. 12. 2022 03:11:07 Příjem zásilky na expedičním depu Nučice, K Vypichu 468.


Produkt

odrobnosti 14. 12. 2022 20:18:05 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě. 16. 12. 2022 21:06:20 Příjem zásilky na podacím místě DEPO Brno, Panattoni Park, Letiště Brno – Tuřany 961/11, Hala D (sklad). 17. 12. 2022 03:11:07 Příjem zásilky na expedičním depu Nučice, K Vypichu 468.


Požadované řešení

Dodání okamžitě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2022 14:13, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2023 14:00, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 17:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.