Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, do dnešního dne mi nebyl doručen - na určené místo - balík, kde mám dárky pro celou rodinu k Vánocům. Firma balík odeslala již 14.12., do dnešního dne se mi nikdo neozval, dnes jsem hlásila nedoručení Zásilkovně. Velice mi tím komplikují situaci a navíc od zítra nebudu na místě, kde by mělo k vydání balíku dojít. Budu nucena rušit dovolenou pro celou rodinu? Neobdrží dárky moje děti? Velice se mi to nelíbí.
Podrobnosti
14. 12. 2022 20:18:05 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
16. 12. 2022 21:06:20 Příjem zásilky na podacím místě DEPO Brno, Panattoni Park, Letiště Brno – Tuřany 961/11, Hala D (sklad).
17. 12. 2022 03:11:07 Příjem zásilky na expedičním depu Nučice, K Vypichu 468.
odrobnosti 14. 12. 2022 20:18:05 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě. 16. 12. 2022 21:06:20 Příjem zásilky na podacím místě DEPO Brno, Panattoni Park, Letiště Brno – Tuřany 961/11, Hala D (sklad). 17. 12. 2022 03:11:07 Příjem zásilky na expedičním depu Nučice, K Vypichu 468.
Dodání okamžitě.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.