Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6331Opětovné nedoručování dopisů, balíků a předplatného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2015, před 10 lety

Michaela Culková

Znění stížnosti

V listopadu 2014 jsem měla dostat balíček /jako výhra/ 3x se někde ztratil a zkrátka v rámci komunikace s paní, která mne informovala emailem o postupu mi neustále posílala balík pořád dokola a pořád se jim vracel. Nevím jakým zázrakem, ale po mé stížnosti /kde mi byla chyba hozena na moje bedra - prý jsem se před rokem a půl tedy vdala a můžu za to já/ se balíček asi po 5x, po x emailech /už jsem si připadala jako blbec/ se výhra dostavila až ke mně. BYLO TO PO "URPUTNÉM" EMAILOVÁNÍ A PO ŠÍLENÉM MĚSÍCI A PŮL.
Nyní uteklo pár měsíců ca 3 a je to tady znovu. Moje roční předplatné časopisu, který fungovalo naprosto perfektně najednou přestalo fungovat a už 2 čísla nepřišla. Opět jsem se obrátila na předplatitelskou společnost opět mi to posílají neustále dokola a pořád nic. Přišel mi pouze 1 dopis z pojiťovny a 2.dopis, na který čekám už přes více jak týden mi také nedošel. Opět ověřeno na lince dané pojišťovny. UŽ SE BOJÍM SI COKOLI OBJEDNAT PŘES POŠTU. Dokonce jsem si zvolila i změněnou úložní poštu - a nejednou jsem si musela na poštu do "té" dané obce - provozní doba 2 dny v týdnu z toho 2x do 10:30 to nevím kdo vymyslel? Když jsem podle lístku ve schránce viděla, že to mám v obci, tak jsem si vzala v práci dovolenou a vyrazila jsem tam.....slečna / pošťačka mi oznámila, že mi to poslala na změněnou úložní poštu, že jsem to takhle chtěla.... a čuchat to člověk má odkud???? DĚS


Produkt

Doručování


Požadované řešení

Zaručení, že to začne KONEČNĚ FUNGOVAT.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2015 15:52, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je vhodné podat podnět přímo České poště, případně i Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.