Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu 2014 jsem měla dostat balíček /jako výhra/ 3x se někde ztratil a zkrátka v rámci komunikace s paní, která mne informovala emailem o postupu mi neustále posílala balík pořád dokola a pořád se jim vracel. Nevím jakým zázrakem, ale po mé stížnosti /kde mi byla chyba hozena na moje bedra - prý jsem se před rokem a půl tedy vdala a můžu za to já/ se balíček asi po 5x, po x emailech /už jsem si připadala jako blbec/ se výhra dostavila až ke mně. BYLO TO PO "URPUTNÉM" EMAILOVÁNÍ A PO ŠÍLENÉM MĚSÍCI A PŮL.
Nyní uteklo pár měsíců ca 3 a je to tady znovu. Moje roční předplatné časopisu, který fungovalo naprosto perfektně najednou přestalo fungovat a už 2 čísla nepřišla. Opět jsem se obrátila na předplatitelskou společnost opět mi to posílají neustále dokola a pořád nic. Přišel mi pouze 1 dopis z pojiťovny a 2.dopis, na který čekám už přes více jak týden mi také nedošel. Opět ověřeno na lince dané pojišťovny. UŽ SE BOJÍM SI COKOLI OBJEDNAT PŘES POŠTU. Dokonce jsem si zvolila i změněnou úložní poštu - a nejednou jsem si musela na poštu do "té" dané obce - provozní doba 2 dny v týdnu z toho 2x do 10:30 to nevím kdo vymyslel? Když jsem podle lístku ve schránce viděla, že to mám v obci, tak jsem si vzala v práci dovolenou a vyrazila jsem tam.....slečna / pošťačka mi oznámila, že mi to poslala na změněnou úložní poštu, že jsem to takhle chtěla.... a čuchat to člověk má odkud???? DĚS
Doručování
Zaručení, že to začne KONEČNĚ FUNGOVAT.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je vhodné podat podnět přímo České poště, případně i Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.