Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Při placení v Bille 21.12.2022 v Příbrami jsem dala pokladní 5x 100 Kč Billa poukázku a z celkové sumy mi odečetla jenom 400,- Kč!Bohužel jsem chvátala a všimla jsem si to až doma, když jsem kontrolovala účtenku.
Filiálka:*** Pokladna 2,č.dokladu ***, jméno pok.:POKLADNI: ***
V době, když je všechno drahé a člověk počítá každou korunu to dost zamrzí.
Zaslání nové poukazky by potěšilo.
|
Tweet |
V tomto případě by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení zaměstnankyně společnosti BILLA, spol. s r.o., která jedná za společnost.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podobné situace doporučujeme spotřebitelům řešit ihned na místě v prostorech tomu určených (např. u vedoucího pracovníka). Později je těžké situaci dostatečně prokázat, ale k tomu může sloužit např. svědecká výpověď nebo kamerový systém.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.