Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Nikdo ze Zásilkovny (ani robot, ani operátor, ani e-mail) minedal odpověď, proč moje zásilka vězí dní v depu Štěrboholy
14. 12. 2022 08:38:10 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
14. 12. 2022 09:12:21 Příjem zásilky na podacím místě Klášterec nad Ohří, Polní 683, Mamavis - MD.
14. 12. 2022 10:55:18 Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo
14. 12. 2022 16:05:30 Příjem zásilky na expedičním depu Karlovy Vary, Nerudova 99/2.
14. 12. 2022 20:25:08 Příjem zásilky na expedičním depu Nučice, K Vypichu 468.
17. 12. 2022 04:09:16 Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.
Jde o vánoční ozdoby, v pátek výdejna již není otevřena.
Co nejrychlejší dodání.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.