Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Bus 621 (883621 35) V 19:20 měl přijet na zastávku Ostrava ÚAN, ale po 40 minutách pořad nepřijel na zastávku . Přitom na aplikaci IDOS ukazoval spoj, že je na dalších zastávkách. Nevíme jestli autobus později dojel, protože jsme jeli dalším nejdřívějším spojem.
Bus 621 (883621 35) V 19:20 směr Nový Jičín
Aby se pan řidič nad sebou zamyslel , jestli je dobré nechat lidi čekat v zimě.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na emailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty). Další možností je podání podnětu na společnost prostřednictvím formuláře na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.