Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý večer. Objednávka #r9cq-o8rw z KFC Praha OC Šestka nebola doručena kde zaplacení. Nedorazil Twister Menu, Zinger a taky omáčky je Vánočním kyblikům. Po kontrole objednávky byla kontaktována pobočka KFC na OC Šestka, kde si spísala objednávku a taky se ptala na adresu místa doručení, která nám nepřišla. Pak o hodinu neskôr som som volala spátky, jestli je jídlo na cestě a slečna v telefonu mi řekla, že sou uzavřeny a jídlo pošle zítra, nebo vám mám napsát. Bohužel se mi to stalo první krát a nevím jak dál postupovat. Vaše jídlo mám ráda a nerada bych, aby sem k vám už nikdy nezašla. Děkuji, Pongrácová.
Je to na vás jak to vyřešite. Doufám, že se rozhodnetě správně.
|
Tweet |
Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.