Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#63339Chyba ve skenování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2022, před 2 lety

Milan Prokop

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem byl na prodejně v Ostravě nakupovat přes k-scan.
Nakoupil jsem za cca 2600 Kč a při placení se mi načetl nákup pouze za 1600 Kč, protože se do pokladny nenačetla položka, která stála 999 Kč. Ve skeneru však byla načtena a jelikož jsem byl zábran do rozhovoru se svou ženou, tak jsem si tohoto nevšiml. Po zaplacení jsem byl okamžitě zastaven ochrankou a nařčen z krádeže a odveden pro kontrolu celého nákupu, kde bylo naskenováno vše do posledního rohlíku! Když jsem chtěl položku doplatit, tak mi to nebylo dovoleno a byl jsem odveden do vyšetřovací místnosti. Tento problém se skenerem není první, který se mi stal. Buď se mi v polovině nákupu zasekne a nejede, anebo se vypne úplně a po náběhu zařízení mi u některých věcí píše "kód neznámý", nebo mi načte něco co nemám. Takto jsem chtěl načíst sirup a místo něj se načetla sklenice na víno. Kvůli dnešní chybě byla přivolána PČR, která si mě prověřila a vše bylo v pořádku, ale i tak budu předvolán na úřad k podání vysvětlení a to vše jen kvůli chybě čtečky a nulové toleranci Vašeho personálu.


Produkt

Vepřová kýta JAMON SERRANO


Požadované řešení

Tímto bych Vás chtěl požádat o upravení Vašich čteček, které nefungují nejlépe, což mi potvrdila i paní na informacích, a zvážit možnost nahlédnout zpětně do čtečky na seznam načteného nákupu (seznam před načtením do pokladny) a úpravu pravidel při přivolávání PČR Vašimi zaměstnanci. Jako kompenzaci si přeji úhradu veškerých nákladů za vyřizování s úřady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2022 15:15, před rokem

Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

Ovšem ohledně nefunkčního skeneru potravin na prodejně společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. se již u nás vyskytlo několik stížností (např. https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/60141/zmizeni-polozek-ze-skeneru).

Byla-li nefunkčností skeneru způsobena spotřebiteli škoda, může po společnosti požadovat odškodnění.

Pracovníci ostrahy nemají zákonem daná práva zastupovat policii. V praxi to znamená, že pracovník bezpečnostní agentury není oprávněn kohokoliv ani legitimovat, ani mu jakkoliv jinak zasahovat do soukromí. Má-li důvodné podezření na krádež, může však podezřelého zadržet do příchodu policie, která následně provede veškeré další nezbytné úkony.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2022 18:09, před rokem

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2022 18:43, před rokem


Milan Prokop

Dobrý den, dne 22.12.2022 jsem se obrátil na zákaznické centrum Kaufland. Do této chvíle jsem neobdržel žádnou odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2022 11:13, před rokem

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 21:45, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 21:28, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.