Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63342Nedoručení předplaceného tisku - 2x za tento rok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2022, před 2 lety

Alena Kolmanová

Znění stížnosti

Dobrý den,
22.12. - čtvrtek- mi již podruhé v tomto roce bez vysvětlení nebo náhrady nebyl doručen čtvrteční magazín s novinami. Už jednou jsem vás oslovila a bez výsledku. Požaduji dodatečné doručení nebo upravení ročního předplatného .

Děkuji.
Alena Kolmanová


Produkt

Magazín MF s novinami


Požadované řešení

je navrhnuto výše


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2022 08:46, před 2 lety

Nedoručí-li vydavatel noviny řádně a včas, má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na casopisy@mafra.cz nebo na zákaznické lince 225 555 666.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.