Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
dne 08.01.2015 jsem byl na pobočce Vodafone a.s. v Trutnově reklamovat mobilní telefon Samsung Galaxy SIII mini (číslo požadavku: F05-1501-00009), kde reklamovanou závadou bylo špatné nabíjení (zamrzání systému při nabíjení). Váš pracovník velmi pečlivě zkontroloval stav telefonu a telefon převzal k reklamaci.
Konkrétní popis telefonu (viz reklamační protokol) a závada zní takto:
Displej silná vrstva folie, na horním lemu telefonu malá odřenina na dolním lemu na napájení prasklina, zadní kryt malinké škrábance a mikrooděrky.
Problém však nastal při přebírání telefonu zpět z opravy. Dle vyjádření servisu Britex nemohla být reklamace uznána, neboť mám telefon mechanicky poškozen (prasklý displej). Bohužel, telefon jsem v takovém stavu nepředával (viz popis stavu telefonu) a třešničkou na dortu bylo to, že telefon nefunguje vůbec. Na reklamaci jsem telefon donesl bez mechanického poškození displeje a plně funkční. Důkazem mi může být i nahrávaný hovor z tohoto dne, kdy jsem pracovníkovi na pobočce (prodejce XVERLIN2) ještě kontroloval, zda nemám na telefonu odemykací kód obrazovky.
Po mém upozornění na tento stav mi bylo doporučeno, abych dal telefon reklamovat podruhé s původní závadou a navíc bylo na protokol dopsáno, že prasklý displej nebyl. Toto bylo sepsáno 05.02.2015. Po dalším měsíci čekání mi telefon přišel na pobočku neopravený. Vyžádal jsem si tedy vedoucí prodejny, která žádné řešení této situace nenabídla a pouze mi dokola tvrdila, že prasklinu jsem na displeji měl a že ji pracovník mohl přehlédnout. Avšak k celkově nefunkčnímu telefonu nic neřekla. Na reklamačním protokolu se nic o prasklině nepíše, navíc telefon byl plně funkční. Nyní nelze vůbec spustit.
Samusng Galaxy SIII mini
Tímto žádám o navrácení telefonu do původního stavu popř. náhradu škody
|
Tweet |
Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy, tedy např. při vyřizování reklamace. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Zákonný podklad je v ustanovení § 2944 občanského zákoníku.
Škodu zhotovitel hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Dobrý den, pane Rozo,
abychom mohli zjistit víc, napište prosím svou zprávu našemu Reklamačnímu oddělení, které vše prověří. Můžete to udělat i online přes https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost reagovat, žádáme ho o dodání doplňujících informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nepodá doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Tímto stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.