Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#6335Poškození mobilního telefonu z reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2015, před 10 lety

Jan Roza

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 08.01.2015 jsem byl na pobočce Vodafone a.s. v Trutnově reklamovat mobilní telefon Samsung Galaxy SIII mini (číslo požadavku: F05-1501-00009), kde reklamovanou závadou bylo špatné nabíjení (zamrzání systému při nabíjení). Váš pracovník velmi pečlivě zkontroloval stav telefonu a telefon převzal k reklamaci.
Konkrétní popis telefonu (viz reklamační protokol) a závada zní takto:

Displej silná vrstva folie, na horním lemu telefonu malá odřenina na dolním lemu na napájení prasklina, zadní kryt malinké škrábance a mikrooděrky.

Problém však nastal při přebírání telefonu zpět z opravy. Dle vyjádření servisu Britex nemohla být reklamace uznána, neboť mám telefon mechanicky poškozen (prasklý displej). Bohužel, telefon jsem v takovém stavu nepředával (viz popis stavu telefonu) a třešničkou na dortu bylo to, že telefon nefunguje vůbec. Na reklamaci jsem telefon donesl bez mechanického poškození displeje a plně funkční. Důkazem mi může být i nahrávaný hovor z tohoto dne, kdy jsem pracovníkovi na pobočce (prodejce XVERLIN2) ještě kontroloval, zda nemám na telefonu odemykací kód obrazovky.

Po mém upozornění na tento stav mi bylo doporučeno, abych dal telefon reklamovat podruhé s původní závadou a navíc bylo na protokol dopsáno, že prasklý displej nebyl. Toto bylo sepsáno 05.02.2015. Po dalším měsíci čekání mi telefon přišel na pobočku neopravený. Vyžádal jsem si tedy vedoucí prodejny, která žádné řešení této situace nenabídla a pouze mi dokola tvrdila, že prasklinu jsem na displeji měl a že ji pracovník mohl přehlédnout. Avšak k celkově nefunkčnímu telefonu nic neřekla. Na reklamačním protokolu se nic o prasklině nepíše, navíc telefon byl plně funkční. Nyní nelze vůbec spustit.


Produkt

Samusng Galaxy SIII mini


Požadované řešení

Tímto žádám o navrácení telefonu do původního stavu popř. náhradu škody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2015 17:16, před 10 lety

Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy, tedy např. při vyřizování reklamace. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Zákonný podklad je v ustanovení § 2944 občanského zákoníku.

Škodu zhotovitel hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2015 09:27, před 10 lety

Dobrý den, pane Rozo,

abychom mohli zjistit víc, napište prosím svou zprávu našemu Reklamačnímu oddělení, které vše prověří. Můžete to udělat i online přes https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 09:37, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost reagovat, žádáme ho o dodání doplňujících informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nepodá doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 15:16, před 10 lety

Tímto stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.