Společnost


AFNetwork s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63353Nefunkční internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2022, před 2 lety

Vlastimil Zettlitzer

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na vás ohledně problémů s internetem, který přetrvává skoro několik měsíců. Hlavní problém spočívá v tristní nestabilitě internetového připojení zejména ve večerních hodinách od 16h do půlnoci, kdy rychlost stahování značně klesne a ping odezva je v rozmezí 100-3000 ms a opravdu hodnoty skáčou nahoru a dolů bez náznaku ustálení a internet je pro téměř cokoliv nepoužitelný (sledování filmů, hovory a hraní online her) a někdy na několik minut dokonce internet vypadne úplně. Při vlastních Ping testech v tuto dobu dochází ke 100% ztrátám packetů alespoň jednou každé 3 minuty. Když se snažíme spojit s naším providerem, který je zároveň technikem a vlastníkem a na AFNetwork s.r.o. je k dispozici pouze jeho telefon, tak už záměrně nezvedá telefony, neodpovídá na zprávy. Když už to po x dnech zvedne, tak vždy říká, že se na problém podívá a udělá potřebná měření či jiné výmluvy, které nikdy nevedou ke zlepšení a řekne, ať zavoláme ve smluvený den, kdy nám řekne více... Telefon pak opět nezvedá a snažíme se s ním opět marně spojit.

Bydlíme na vesnici s názvem Podlešín, kde je špatný signál a celkově je zde problém sehnat jiného providera internetu a domníváme se, že tato skutečnost dává tomuto providerovi pocit, že si s námi může dělat, co chce a nijak na řešení nespěchá či prakticky vůbec problémy neřeší a my nemáme šanci přejít ke konkurenci. Provider většinou prohlásí, že někdo ve vesnici stahuje a nemůže s tím nic dělat, v létě například byla na vině větev stromu, kde i po jejím pokácení byl problém po několika dnech opět zpátky a na poznámky typu "Jak je možné, že to před několika měsíci fungolvalo a najednou je takový problém s tím něco udělat?" dostaneme odpověď, že dříve u nás lidé nevyužívali služby jako Netflix, O2 TV atd. a vlastně nám bylo naznačeno, že to bude horší a nevyplatí se mu do nás investovat, protože jsme malá vesnice. Přitom se na nových domech ve vesnici objevilo několik dalších přijmacích zařízení, které od tohoto providera mají také nově internet a tyto problémy s tím možná souvisí, protože na stejný objem dat je stále více uživatelů... O Agregaci ve smlouvě není ani zmínka, stejně jako o našem údajném tarifu, který by podle informací měl být ten nejvyšší z nabídky. Za internet naše rodina neplatí, protože máme na našem domě zařízení, díky kterému mohou téměř všichni ostatní z naší vesnice příjmat signál na tento internet.

Opakuji, že problém trvá už několik měsíců a dříve byl téměř bez problémů a mohl jsem stahovat, hrát online hry a sledovat videa bez problémů ať už ráno/odpoledne nebo večer, ale teď je situace opravdu neúnosná. Pokud se zeptám sousedů, tak tyto problémy také dlouhodobě pozorují.

Obecní úřad jakékoliv snahy o modernizaci či pokrývání signálem v naší obci ignoruje, zatímco okolní obce mají více možností, které my stále nemáme. Doufám, že tato žádost napomůže tomu, aby i obec Stebno začala tyto problémy řešit.

Je to hrozné, že tento problém se musí nakonec řešit takto, ale asi to jinak nejde.

Děkuji za odpověď


Produkt

Internetové připojení (Nestabilita)


Požadované řešení

Byl bych velmi rád, kdyby se našel nějaký nestranný odborník, který by byl schopen říct a proběřit, kde je vlastně problém. Doufám, že pak dojde k nápravě co nejdříve a pomůže to vyřešit stávající problémy a bude opět možné využívat služby, které poslední dobou nebylo možně plně využívat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2022 12:33, před 2 lety

Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebiteli doporučujeme službu reklamovat. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností. Dle dostupných podmínek společnosti (https://www.24afp.cz/uploads/24afp/images/Kvalita%20slu%C5%BEby_new.pdf):
- je možné službu reklamovat do 2 měsíců od nahlášení poruchy;
- pokud zákazník nárokuje slevu, je nutné ji přesně vyčíslit včetně nárokovaného období;
- reklamaci je nutné vyhotovit písemnou formou a doručit na adresu poskytovatele;
- reklamace se vyřizují nejpozději do 1 měsíce od doručení reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2023 15:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.