Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#63354Změna výdejního místa bezdůvodně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2022, před 2 lety

Jan Čonka

Znění stížnosti

Dobrý den,
Přidávám stížnost na zasilkovnu.cz.
Objednal jsem si zboží u dvou e-schopů na adresu blízko domova, bohužel mi přesměrovala zasilkovna zboží o 21 km daleko, musel jsem si vzít v zaměstnání kvůli tomu dovolenou a jet autobusem a tak jsem strávil zbytečně 4 hodiny cestou na výdejní místo které jsem si nezvolil.
U nás majitelka obchodu říkala že má vytížený obchod zasilkovnou na 70% je divné že tentýž den přišlo několik zásilek od internetových obchodů Posterschop a Urban store.
Poslal jsem zprávu zasilkovně a jejích specialista to vše svedl na e-schopy a napsal mi dokonce že mohu žádat odškodnění od nich.
Tuto zprávu jsem poslal na e-shopy a dostal odpověď že to co si zadám, tam to pošlou, že tohle dělá zasilkovna.
Nechci jen přihlížet jak zasilkovna si chválí že letos mají rekord v doručení zboží, musí být potrestání aspoň recenzemi
Doufám že to uvidí více lidí.
Budu vybírat jiné dopravce, už mám zasilkovny po krk.


Produkt

Zasilkovna.cz


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodržení vyjdeniho místa, a proplatit ušlý zisk za zbytečnou dovolenou a strávený čas cestou do zasilkovny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2022 07:44, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Zároveň se domníváme, že změna smluveného výdejního místa na základě obchodních podmínek není jednostranně možná a spotřebiteli by měly být nabídnuty alternativní řešení (např. více výdejních míst, ze kterých si může vybrat).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2023 16:11, před 2 lety

Dobrý den, v případě, že je zákazníkem zvolené výdejní místo plné, je zásilka přesměrovaná na blízké volné výdejní místo. Je tomu tak z důvodu, aby ji měl ideálně ještě ten den k dispozici. Jedná se o standardní postup, který je uvedený i v našich Všeobecných obchodních podmínkách: https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezi-nami_01-10-2022.pdf. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2023 23:02, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2023 09:09, před rokem


Jan Čonka

Dobrý den, vím že je standardní postup posílat zásilku na nejbližší volné místo. Ale proč tedy v zasilkovně Mělnická 452, každý den chodili zásilky ? Paní z obchodu se sama divila že to chodí jinam. Jinak v Mělníce je to samé, je tam plno poboček kde je zasilkovna, a podle zjištění nebyli plné a přesto poslali zásilku až na konec Mělníka, kde to moc lidí nezná. Takže za mě to není určitě nejbližší možné místo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2023 17:45, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 09:58, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.