Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
1. Vlak, výjezd z Brna 20:02, 22.12.2022, do Kojetína. Přípoj z Kojetína do Kroměříže nepočkal. Musel jsem jet do Kroměříže vlakem z Kojetína až po 22.hodině. Cesta z Brna do Kroměříže trvala celkem 2 hodiny a 27 minut.
2. Kdybych vyjel z Brna autobusem konkurenční Arrivy ve 21:00, tak jsem v Kroměříži byl rychleji a levněji. Neumíte se pořádně domluvit s Českými dráhami a Správou železnic.
Toto reflektuju a přesedlávám na konkurenční autobusy.
Domluvte se s ČD a Správou železnic. Ohledně čekání na přípoje. Do té doby přesedlávám na konkurenční autobusy.
|
Tweet |
Spotřebitel může službu reklamovat, jestliže nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnosti je možné směrovat přímo i ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.