Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
záloha zaplacena 5/2014,termín měl být podzim/zima 2014 - veškerý kontakt nemožný (tel.ani e-mail nefunguje), co dělat? Nejspíš jde o podvod!
šlo o měření úniku tepla na domě pomocí termovize
Určitě nejsme sami, kdo zaplatil 50% ceny a měření nebylo provedeno. Firma nesplnila závazek a možná přestala existovat.Měli bychom dostat své peníze zpátky a nesolidní firma by měla být potrestána.
|
Tweet |
Z uzavřené smlouvy vznikají stranám vzájemná práva a povinnosti. Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednaném termínu, ocitla se společnost v prodlení. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit za poté, co společnost svoji povinnost nesplní ani v dodatečně stanovené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla.
Z důvodu zachování důkazního postavení doporučujeme písemnou komunikaci. Projev vůle, který je učiněn vůči nepřítomné osobě, působí až od okamžiku, kdy jí dojde. U poštovní přepravy na rozdíl od elektronické komunikace platí fikce doručení, i když si adresát poštu nepřevezme. Zásilku také doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. V současné době se společností neprobíhá insolvenčí řízení. Doporučujeme však insolvenční rejstřík sledovat a v případě, že bude řízení opět zahájeno, je vhodné svou pohledávku přihlásit.
Vzhledem k tomu, že se nám se společností nepodařilo navázat kontakt, jsme nuceni stížnost uzavřít.