Počet nahlášených stížností: | 530 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 63 |
Již včera mi měl přijít balík do boxu v Bohdíkově.stale nemám zásilku a info žádné.dekuji Večeř
rychle dodání do Vánoc
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Večere, přestože všichni Zásilkovňáci dělají maximum pro to, aby zásilky byly u svých příjemců co nejdříve, dobu doručení negarantujeme. Pokud však na zásilku čekáte nezvykle dlouho, zavolejte nám prosím na číslo +420 216 216 516. Po žádosti o spojení s operátorem budete přepojen na jednoho z kolegů, který pro vás zásilku prověří a zaurguje, abyste ji měl u sebe cobydup. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.