Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:530
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:63
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#63380Nedoručení balíku v daný termín.jiz včera mi měl přijít balík.dnes ho stále nemám.info žádné.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2022, před 2 lety

Marek Večer

Znění stížnosti

Již včera mi měl přijít balík do boxu v Bohdíkově.stale nemám zásilku a info žádné.dekuji Večeř


Požadované řešení

rychle dodání do Vánoc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2022 17:10, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2023 16:08, před 2 lety

Dobrý den, pane Večere, přestože všichni Zásilkovňáci dělají maximum pro to, aby zásilky byly u svých příjemců co nejdříve, dobu doručení negarantujeme. Pokud však na zásilku čekáte nezvykle dlouho, zavolejte nám prosím na číslo +420 216 216 516. Po žádosti o spojení s operátorem budete přepojen na jednoho z kolegů, který pro vás zásilku prověří a zaurguje, abyste ji měl u sebe cobydup. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2023 22:54, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2023 22:57, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.