Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Provedla jsem objednavku zbozi u obchodnika lelosi za nemalou castku a zvolila dodani zasilkovnou na adresu. Prisel mi email z lelosi, ze v dalsich dnesch se mi ozve zasilkovna a budou dorucovat balik.Nikdo ze zasilkovny me nekontaktoval a vcera tzn.23.12. 2022ve 20:46 mi prisel email, ze si mam zbozi do 7 dnu vyzvednout na 50km vzdalenem vydejnim miste. Bohuzel se tam nemam jak dostat. Zaplatila jsem 110 korun za to, ze zbozi bude doruceno na adresu. Doma je porad nekdo, neni mozne, ze by dum zustal prazdny…(vicegeneracni dum, pece o prarodice…)Nikdo nezvonil, nevolal….Jeste bych chapala, kdyby bylo zbozi ulozeno v zasilkovne v miste bydliste…ale tohle?! Pozaduji doruceni na adresu, popripade zasilkovnu v miste bydliste! Na telefon ani email nikdo nereaguje, jelikoz se tato neprijemnost stala v obdobi svatku…. Jsem velmi zklamana. Byl to vanocni darek…
Pozaduji doruceni na adresu, popripade zasilkovnu v miste bydliste! To, ze darek obdarovany nedostane, uz nikdo nenapravi.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Zároveň se domníváme, že změna smluveného místa dodání na základě obchodních podmínek není jednostranně možná a spotřebiteli by měla být nabídnuta alternativní řešení (např. více výdejních míst, ze kterých si může vybrat).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, paní Kostková, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně sjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dekuji, jiz je vse v poradku.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.