Společnost


Pražská plynárenská, a.s.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63388Výhřevnost plynu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.12.2022, před 2 lety

Alexandr Paikert

Znění stížnosti

V poslední době mám stále častěji pocit, že jídlo se vaří déle, než tomu bylo dříve. Chci vědět, zda plyn, který používám ve své domácnosti, má stále stejnou kvalitu (tedy výhřevnost) jako dříve. Existují nějaké normy v této oblasti? Dá se tento problém nějak řešit?


Požadované řešení

Zjistit, zda je možné, že dodávaný plyn je "řidší", tedy k tomu abych uvařil, řekněme litr vody potřebuji nějaký čas. Ten čas je nyní delší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 09:15, před 2 lety

Kontroly kvality plynu proudícího do České republiky probíhají již na hranicích.

Distributoři plynu, kteří spravují distribuční soustavu plynu, mají za úkol kontrolovat jeho kvalitu i ve významných bodech (uzlech) přímo v plynovodech. Distributoři pak zprávy o jakosti plynu vydávají každý měsíc na svých webových stránkách. Protokoly o kvalitě plynu může spotřebitel nalézt zde: https://ppdistribuce.cz/distribucni-soustava/hodnoty-spalneho-tepla-line-toku-jakostnich-znaku.

Spotřebitel se v případě přetrvávajících problémů může obrátit na revizního technika, případně také na svého dodavatele s podezřením, že odebírá nekvalitní plyn.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 14:10, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.