Společnost


Egerius telekomunikace s. r. o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6339Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2015, před 10 lety

Věra Fencková

Znění stížnosti

Dobrý den,koupila jsem si telefon,který fungoval tak 8 měsíců.Pak začal zlobit.Vypínal se samovolně a věčně mě nikdo neslyšel při hovoru,nepravidelně to vypadavalo nebo co,já je slyšela,oni mě ne.Jen k lékaři jsem musela volat třeba 3x,aby jsme se domluvili.Tak jsem mobil reklamovala,servis se vyjádřil,že při testování se závada neprojevila,neoprávněná reklamace.Závady stále přetrvávají a jestě se k tomu přidali další,jakože se seká,někdy nezvoní budík,sms mi chodí i 3x,přestože mi byly poslány jen 1x.Již jsem telefon reklamovala 6x a stále bez úspěchu.Telefon je prý vpořádku a já už s ním běhám půl roku po reklamacích.Nevím jak jejich smluvní servis telefon testuje,ale pouze obnovili tovární nastavení,které není k ničemu,už si ho obnovuji sama.Jsem už vážně tímto dost vyčerpaná a hlavně znechucená.Až jednou budu potřebovat zavolat záchranku,tak se budu modlit,aby to fungovalo.Prodejce si myslí,že chci jen vrátit peníze.Já požadovala pouze opravu.Zajímavé je,že můj známí má stejný telefon a úplně stejné vady.V životě jsem neměla větší kšunt než tento mobil.Tak co mám dělat?Záruku mám ještě do konce roku.Kde je nějaká spravedlnost?


Produkt

telefon alcatel 8000D


Požadované řešení

Tak do třetí reklamace jsem chtěla telefon opravit,výměnu v žádném případě,jelikož si myslím,že tyto telefony jsou závadné.Nyní si přeji po tom všem už jen vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2015 14:10, před 10 lety

Prodávající odpovídá za vady prodané věci, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Zamítl-li však prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci, a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 17:44, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.