Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63396Objednávka načichlá kouřem a nekompletní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.12.2022, před 2 lety

Dagmar Oličová

Znění stížnosti

Dobrý den.

Protože i přes Vánoce také pracuji, rozhodla jsem si objednat jídlo z MJ Holiday Brno. I přestože jsem neměla vysoká očekávání, tohle byla absolutní katastrofa. Když po skoro dvou hodinách čekání (připomenu ještě, že za dovoz si účtují 70 !!!! Kč) jídlo dojelo, v zimě jsem na kurýrku čekala před vchodem domu. Když se po dvou minutách uráčila ke vchodu dojít, tak jsem na prvních pár momentů ztratila řeč, protože už jsem z dálky cítitla, že celé jídlo (objednávka za skoro 400 korun) smrdí kouřem (kurýrka kouří v autě..?!?).
Následně mi kurýrka lakonicky sdělila, jestli mi nevadí, že místo rozpeklého chleba mi dali americké brambory, protože chleba došel či co. Řekla jsem, že jsem ten chleba objednávala z nějakého důvodu, tudíž mi to vadí. Navíc NEJÍM americké brambory, spíše je nesnáším. Tak jen opáčila, že v kuchyni to asi zmastili. NIKDO mi z restaurace ohledně toho, že objednávka nebude kompletní, předem nevolal, to předesílám. Objednávka navíc byla zaplacená dopředu.....
A to, jak celé jídlo smrdělo kouřem... o tom raději ani nemluvím.

Ráda bych tudíž dostala zpátky své peníze, protože dávat 400 korun za takovouhle hrůzu.... to je prostě bez komentáře. Takže poprosím zpět své peníze nebo pravděpodobně neskončím jen s touto restaurací, ale s Damejidlo.cz jako s takovým.

Díky za odpověď a řešení této vzniklé situace a hezký zbytek svátků.


Produkt

Americké brambory (které nenávidím) dali místo rozpeklého chleba. Jídlo smrdělo kouřem. Pozdní doručení.


Požadované řešení

Navrácení peněz zpátky na můj bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2022 11:51, před 2 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2023 16:30, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.