Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.3.2015 jsem této společnosti na účet 2600382363/2010
poslala 6 490,- korun za objednané zboží.Jednalo se o pohon křídlové brány,který jsem po potvrzení objednávky touto společností zaplatila ze svého běžného účtu,jako platbu převodem předem na účet firmy.
V objednávce psali,že bude zboží expedováno do 2 dnů.Dosud nic nemám.Zákaznická linka 608860817,která je uvedena na "přesvědčivých" stránkách firmy neexistuje a na maily nikdo nereaguje.
Po přečtení recenzí jsem zjistila,že asi nebudu sama.Nicméně už nikdy nepošlu předem peníze za zboží z eshopu.
Hana Turková.
Pohon křídlové brány
vrátit peníze zpět na můj ůčet
|
Tweet |
Prodávající, který svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě spotřebitelem mu poskytnuté, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupit (§ 1978 odst. 2 obč. zák.).
Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí pak může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si vrátí poskytnutá plnění. Komunikaci je vhodné vést písemně a doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.