Společnost


GNSTECH s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6340Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2015, před 10 lety

Hana Turková

Znění stížnosti

Dne 3.3.2015 jsem této společnosti na účet 2600382363/2010
poslala 6 490,- korun za objednané zboží.Jednalo se o pohon křídlové brány,který jsem po potvrzení objednávky touto společností zaplatila ze svého běžného účtu,jako platbu převodem předem na účet firmy.
V objednávce psali,že bude zboží expedováno do 2 dnů.Dosud nic nemám.Zákaznická linka 608860817,která je uvedena na "přesvědčivých" stránkách firmy neexistuje a na maily nikdo nereaguje.
Po přečtení recenzí jsem zjistila,že asi nebudu sama.Nicméně už nikdy nepošlu předem peníze za zboží z eshopu.

Hana Turková.


Produkt

Pohon křídlové brány


Požadované řešení

vrátit peníze zpět na můj ůčet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2015 14:08, před 10 lety

Prodávající, který svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě spotřebitelem mu poskytnuté, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupit (§ 1978 odst. 2 obč. zák.).

Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí pak může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si vrátí poskytnutá plnění. Komunikaci je vhodné vést písemně a doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 17:45, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.