Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
žádám Vás o vrácení peněz za jízdenku a místenku, kterou jsem si koupila dne 26.12.2022.
Právě jsem na cestě z Domažlic do Prahy a vlak je tak plný, že musím celou dobu stát na chodbě před WC.
Ve vlaku není k hnutí, na toaletu se člověk nemá jak dostat. Kdybych věděla, že cesta bude probíhat tímto způsobem, tímto vlakem bych nejela. Opravdu nerozumím tomu, že je k dispozici mnohem více jízdenek, než je kapacita vlaku. Toto navíc není poprvé, co podobnou situaci zažívám.
Žádám tedy o vrácení peněz - 147 Kč.
Děkuji.
S pozdravem
Anna Horáková
Vrácení peněz
Požaduji vrátit částku 147 Kč.
|
Tweet |
Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitelka žádat poměrné vrácení jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.